فوری / تغییر جدید در دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی

اقتصاد ۱۰۰- سقف‌ سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی خودروها در هر نوبت ۶۰ لیتر بود که این میزان به ۵۰ لیتر در هر نوبت تغییر کرده است.

فوری / تغییر جدید در دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی

طبق بررسی های میدانی  و پیام های مردمی درخصوص سهمیه بنزین ، در یک اقدام جدید و بدون اطلاع، سقف سوختگیری کارت های آزاد پمپ بنزین ها تغییر کرد. این در حالی است که روز چهارشنبه 11 مهر ماه 1403 سقف سوخت گیری کارت های آزاد جایگاه ها در هر نوبت از 40 لیتر به 20 لیتر و سقف سوختگیری کارت های شخصی در هر نوبت از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش یافته بود.

بررسی ها نشان می دهد هم اکنون سقف سوختگیری کارت های آزاد پمپ بنزین ها در هر نوبت از 40 لیتر به 30 لیتر و سقف سوختگیری کارت های آزاد شخصی در هر نوبت از 60 لیتر به 50 لیتر کاهش یافته است. یعنی هر دو 10 لیتر کاهش یافته است.

طبق گزارش تسنیم، این مسئله در تمامی کشور به جز استان‌ های مرزی که شرایط سوخـت‌ گیری در آنها متفاوت است، پیاده‌ سازی شده است.

همچنین سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها، 8000 لیتر در شبانه روز بوده که اخیرا کارت‌هایی با سقف 7000 لیتر نیز در جایگاه‌های عرضه، توزیع شده است. تعداد قابل استفاده از هر کارت جایگاه برای سوخت‌گیری در هر شبانه روز 255 بار است و بیش از این تعداد، آن کارت تا ساعت صفر روز بعد، قابل استفاده نخواهد بود.

گفتنی است، طبق اعلام فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد رشد مصرف بنزین را در استان تهران داشته‌ایم. متوسط مصرف روزانه بنزین در تهران در سال جاری حدود 21 میلیون لیتر در روز بوده؛ برخی روزها این رقم به بیش از 22 میلیون لیتر رسیده و در برخی روزها به 18 میلیون لیتر هم رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه "مصرف بنزین خیلی بالاست و خواهشی که از شهروندان داریم این است که باید در مصرف بنزین رعایت کنیم"، گفت: درست است که به تشخیص دولت و مجلس، عرضه بنزین با سوبسید صورت می‌گیرد، اما مردم باید مصرف را بهینه کنند و خیلی از کارهای غیرضروری را می توان بدون تردد خودروی شخصی انجام داد.

منبع: رکنا

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما