جوکار در گفتگو با «اقتصاد 100»

هشدار درباره ناایمن بودن معادن کشور /تکلیف حقوق کارگران چیست؟

رئیس کمیسیون امور داخلی به اقتصاد 100 گفت: معادن چه دولتی ،چه خصوصی باید تا زمانی که ایمن سازی و استفاده از تجهیزات دقیق برای بهره بردای ندارند تعطیل شود .

هشدار درباره ناایمن بودن معادن کشور /تکلیف حقوق کارگران چیست؟

به گزارش اقتصاد 100 ، «یک کارگر دیگر در معدن جان باخت» این خبری بود که ساعاتی پیش و در روزهایی که هنوز کشور  در غم حادثه انفجار مرگبار طبس به سر می برد، منتشر شد. براساس اخبار منتشر شده حادثه معدن زغال سنگ طزره در حدود ساعت ۱۳ بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در تونل مادر (از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی) در کارگاه اکلن وینچ، هنگام خروج واگن از ریل رخ داد که در این حادثه یک کارگر پیمانکاری شرکت دچار حادثه شد و جان باخت.

در همین رابطه، محمدصالح جوکار ، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به خبرنگار « اقتصاد 100 » گفت: باید تا زمانی که معادن کشور ایمن نشده بهره بردای از آنها تعطیل شود و حقوق کارگران پراخت شود.

نماینده یزد درمجلس دوازدهم، افزود: با توجه به نداشتن ایمنی در محیط کار معادن، ادامه فعالیت آنها به صلاح نیست، در شرایطی که تامین امنیت برای کارگر وجود ندارد چگونه می توانیم از نیروی کار بخواهیم که انگیزه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه معادن تا زمانی که ایمن نشده نباید اجازه فعالیت داشته باشند در مورد ارتزاق کارگران تصریح کرد: معادن موظف به پرداخت حقوق کارگران تا ایجاد ایمنی کامل هستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: معادن چه دولتی ،چه خصوصی باید تا زمانی که ایمن سازی و استفاده از تجهیزات دقیق برای بهره بردای ندارند تعطیل شود و حقوق ومزایای کارگران توسط صاحبان معادن پراخت شود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما