مراقب عکس فیک در آگهیهای خرید مسکن باشید
مدتی است واسطهها بازار مسکن، آگهیهای خود را با مشخصات غیرواقعی تبلیغ میکنند و اغلب با چندین عکس فیک خریدار را به رؤیت حضوری ملک تشویق میکنند.
به گزارش گروه مسکن اقتصاد ۱۰۰، مدتی است واسطهها بازار مسکن، آگهیهای خود را با مشخصات غیرواقعی تبلیغ میکنند و اغلب با چندین عکس فیک خریدار را به رؤیت حضوری ملک تشویق میکنند.
تا چندی قبل برخی از دلالان استفاده از عکس غیرواقعی را به دلایل فنی گره میزدند و علت را عدم تمایل مالک به انتشار عکسهای واقعی ملک عنوان میکردند و یا اینکه چون چند واسطه برای فروش یک واحد اقدام میکنند و ممکن است هر یک به تنهایی فایلی را در بستر بازارهای نیازمندی آنلاین منتشر کنند، برای متمایز جلوه دادن ملک پیشنهادیشان برخی از عکس غیرواقعی استفاده میکنند اما در حال حاضر این روش به رویهای ثابت در تبلیغ اینترنتی ملک تبدیل شده است.
هر چند روشهای بازدید در بستر شبکههای اجتماعی آنچنان مرسوم شده است که این عکسهای غیرواقعی نمیتوانند تأثیرگذار اصلی باشند اما لازم است مشتریان باید پیش از بازدید حضوری تأمل بیشتری بر اصالت آگهی داشته باشند زیرا دیگر در اکثر موارد شرایط ملک به لحاظ تأسیساتی نیاز به بازسازی دارد که به همین خاطر واسطه یا مالک از انتشار تصاویر آن پرهیز میکنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر