فرونشست روزانه و بدون وقفه دشت ورامین/ هشدارها جدی شد

اقتصاد 100- نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات احداث تونل‌های شرقی و غربی کلانشهر تهران وجود قنات‌های زیرزمینی است.

فرونشست روزانه و بدون وقفه دشت ورامین/ هشدارها جدی شد

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، سید محمد آقامیری با اشاره به پروژه احداث تونل شهری شهید متوسلیان در بزرگراه شهید صیاد شیرازی گفت: شورای اسلامی شهر تهران در حال تهیه لایحه‌ای برای ارائه به مجلس شورای اسلامی است تا متولی واحدی برای این معضل پایتخت و به طور کلی کشور مشخص شود.

او با بیان یکی از مشکلات احداث تونل‌های شرقی و غربی کلانشهر تهران وجود قنات‌های زیرزمینی است که به دلیل نبود امکان تغییر مسیر احداث پروژه‌ها را گاه به تعویق می‌اندازد، گفت: در گذشته بیش از ۵۰۰ قنات فعال داشته که این تعداد هم اکنون به حدود ۷۰ قنات کاهش یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ساخت و سازهای غیراستاندارد و عدم رسیدگی به موقع به قنات‌های پایتخت منجر به فرونشست خاک تهران و دیگر شهرها شده، به طوری که هم اکنون در دشت ورامین شاهد روزانه نشست یک میلیمتری خاک هستیم که این آمار در پایان سال بیش از ۳۰ سانتیمتر است و حکایت از نیاز مبرم به رسیدگی و مدیریت استاندارد و فنی این معضل دارد.

آقامیری با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی شورای اسلامی شهر به منظور تهیه لایحه‌ای جلوگیری از فرونشست زمین در کشور گفت: هم‌اکنون این کمیته در شورای عالی استان‌ها آغاز به کار کرده که پس از تهیه و تدوین لایحه مذکور به منظور مدیریت هر چه بیشتر فرونشست خاک تهران به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما