عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با «اقتصاد 100»:

فیلترینگ، هزینه‌ زندگی مردم را ۲ برابر کرده /باید کسب‌وکارهای آنلاین را رونق داد +فیلم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با اقتصاد 100، تاکید کرد که هزینه مردم در استفاده از اینترنت با وضع فیلترینگ دو برابر شده و بار اضافه بر دوش جامعه است.

به گزارش اقتصاد 100؛ «رفع فیلترینگ» از مهمترین وعده های مسعود پزشکیان در ایام انتخابات ریاست جمهوری و حتی بعدتر در روزهای ابتدایی حضورش در پاستور بود. 

وعده ای که حالا تبدیل به مطالبه جدی در بین مردم شده است و انتظار از رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برای رفع سریعتر «فیلترینگ» از یک سو و «سرعت بخشی» و «کیفیت بخشی» به اینترنت از سوی دیگر جدی است.

حذف فیلترینگ قابل پذیرش است

در همین رابطه، محمد میرزایی نماینده تکاب و شاهین دژ در گفتگو با خبرنگار اقتصاد 100،  اظهارات رئیس جمهور درباره ضرورت رفع فیلترینگ را تایید می کند و می گوید: برداشتن فیلترینگ قابل پذیرش است ولی مطابق قوانین و مکانیزم های کشور، در واقع استفاده از اینترنت نباید  یله و رها شده باشد و باید نظارت صحیحی صورت گیرد.

هزینه مردم در استفاده از اینترنت را دوبرابر کرده ایم

وی با بیان اینکه فیلترینگ صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرده، افزود: هزینه های خرید فیلترشکن سنگین  و گزاف است، نمی شود از طرفی فیلتر کنیم و بعد وی پی ان بفروشیم، ما هزینه مردم را در استفاده از اینترنت دو برابر کردیم والا نظارتی را با این فیلترینگ اعمال نکرده ایم.

سرعت اینترنت را بالا ببریم تا کسب و کار مردم فعال شود

این چهره روحانیِ مجلس گفت: این وضعیت فعلی قابل دفاع نیست و هزینه را پایین بیاوریم، سرعت اینترنت را بالا ببریم، مردم بتوانند کسب و کارهایشان در این حوزه را فعال کنند بخش زیادی از مردم از این ناحیه ارتزاق می کنند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگوی تصویری با اقتصاد 100 خواستار حذف فیلترینگ در چارچوب موازین کشور شد وتوضیحاتی را در این بخش داده که می بیند و می شنوید؛

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما