اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون برنامه و بودجه

جلوی دلالی بانک ها را بگیرید/ مردم خواستار رفاه هستند

اقتصاد 100-عضو کمیسیون برنامه و بودجه اولین اقدام اقتصادی دولت را حفظ شرایط موجود وتحقق شعارهایی انتخاباتی همچون کاهش نرخ ارز ، تورم ، ایجاد شغل و تامین رفاه برای جامعه عنوان کرد.

جلوی دلالی بانک ها را بگیرید/ مردم خواستار رفاه هستند

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده جاسک ومیناب گفت:اولین گام دولت حفظ وضع موجود است تا اجازه ندهیم شرایط ازچیزی که هست بدتر شود،اما کاهش نرخ ارز ،تورم، افزایش حضور مردم در اقتصاد، فعالیت بخش خصوصی ، ایجاد شغل و تامین نیاز اولیه کارمندان، کارگران و بازنشستگان که در شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور تاکید شد انتظاری است که از تیم اقتصادی کابینه می رود.

وی در خصوص رسیدن به ثبات دربازار افزود: با کنترل نقدینگی و جلوگیری از رفتن سرمایه ها به سمت دلالی و واسطه گری که عمدتا از سوی بانک ها و شرکت های بزرگ صورت می گیرد ثبات به بازار کشور باز می گردد.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: وقتی صحبت از کنترل نقدینگی ،سیاست انقباضی و رونق بازار است یعنی منابع وبلوکه کردن ثروت ،در بخش زمین، مسکن،  طلا و ارز باید مدیریت شود.

وی افزود: وقتی مردم سرمایه خود را از بخش های که مولد نیست و تنها برای حفظ ارزش پول بوده  باز گردانند و امیدوار به اقتصاد کشور باشند قطعا تولید و سرمایه گذاری ، آینده روشنی خواهد داشت.

عضوکمیسیون برنامه وبودجه تصریح کرد:دولت،بانک مرکزی ،وزارت اقتصاد و تمام دستگاههای مرتبط با اقتصاد باید این پیام را به جامعه بدهند که سرمایه گذاری و نه دلالی و واسطه گری سودمند است.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما