وزیر پیشنهادی نفت در گفتگو با اقتصاد100: سیاسی نیستم، یک شبه انتخاب نشده ام / شرایط مجلس به نفع من تلطیف شده

اقتصاد 100-محسن پاک‌نژاد وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم در مورد احتمال رای عدم اعتماد مجلس به وی گفت: یک مقدار فضای مجلس نسبت به بنده عوض شده ،هر چه جلو می رویم به دلیل توضیحات تخصصی و حمایت های صورت گرفته فضا تلطیف شده است.

وزیر پیشنهادی نفت در گفتگو با اقتصاد100: سیاسی نیستم، یک شبه انتخاب نشده ام / شرایط مجلس به نفع من تلطیف شده

وزیر پیشنهادی نفت در گفتگوی اختصاصی با اقتصاد 100 درمورد تصمیم یک شبه برای معرفی وی به مجلس افزود:من هم در قالب کارگروهی که از سوی رئیس جمهور تعیین شد، انتخاب شدم و امتیاز بالایی دریافت کردم ، بنده فرآیندی را طی کردم که سایر عزیزان طی کردند لذا اینکه بگوییم یک شبه انتخاب شدم چنین نیست.

وی تصریح کرد:فرآیند انتخاب روندی بود که رئیس جمهور و مشاوران ایشان تاکید داشتند، بنده فردی با 28 سال سابقه کاری در بخش نفت هستم که فرآیند انتخاب شدن را طی کرده و جلو آمده است .

وزیر پیشنهادی نفت در پاسخ به اینکه آیا انتقاد نمایندگان از وی سیاسی است یا تخصصی گفت:نظارت و انتقاد حق نظارتی مجلس شواری اسلامی است ، من آدم سیاسی نیستم و حرفه ای و کاری هستم ،در سوابقم هیچگونه رفتار تشکیلاتی وسیاسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به دلیل سیاسی نبودن شناختی از وی وجود نداشته افزود:با حضور در مجلس توانستم به سوالات و ابهامات طی چند روز گذشته پاسخگویی مناسبی داشته باشم و امروز فضای مجلس نسبت به بنده تغییر کرده است.

پاک نژاد در خصوص اینکه در روز دفاع در صحن علنی آیا فن بیان شما به گونه ای خواهد بود که نمایندگان را قانع کنید تاکید کرد: صادقانه راهکارها، برنامه ها و تدابیرم را برای حل مشکلات، پیش بینی و ارائه خواهم کرد وقطعا نمایندگان که می دانم صاحب نظر هستند می توانند قضاوت کنند.

وی در پاسخ به اینکه رای اعتماد به شما  50 به 50 است گفت: یک مقدار فضای مجلس نسبت به بنده عوض شده وهر چه جلوتر می رویم به دلیل حمایت هایی که از داخل صنعت نفت و بخش مناطق عملیاتی که تخصصم است انجام شده عزیزان مجلس متوجه شدند که من اهل کار هستم و برای کار کردن آمده ام .

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما