اختصاصی اقتصاد 100/ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات

نماینده مجلس: لیست وزرا تابوی جناحی بودن را شکست

اقتصاد 100-عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد که لیست وزرای پیشنهادی از آن وجه که توانسته تابوی جناحی را بشکند و افراد را از طیف های مختلف در مسیر وفاق ملی تعریف کند مثبت است ولی نگاه مجلس در روز رای گیری تعریف می شود.

نماینده مجلس:  لیست وزرا تابوی جناحی بودن را شکست

عمران عباسی نماینده سوادکوه وقائمشهر گفت: مجلس افراد را بر اساس شاخص ومعیار تعریف می کند نه نام و شهرت، البته وزیر اقتصاد در بین افرادی که معرفی شدند آگاهتر،توانمند، ورزیده و پاسخگو تر هستند،کاوش هایی که آقای همتی در مسیر درمان درد اقتصاد کشور داشته امروز باید به میدان بیاید و پاسخگو باشد.

وی افزود:آقای میدری گزینه وزارت کار جای بررسی و تحقیق بیشتر دارد و دو تن از نمایندگان آقای نوری قزلجه یکی از بهترین ها درعرصه کشاورزی است وما به معرفی ایشان خرسند هستیم و احمد دنیا مالی یکی از وزرای کارآمد در وزارت ورزش خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر اینکه نگاه مجلس به وزرای پیشنهادی مثبت است در خصوص واکنش برخی نمایندگان با گفتن کلمه دو (به معنای مخالفت )در هنگام قرائت نام آنان در صحن علنی مجلس گفت: این رفتار در ادب و شان مجلس نیست ،باید بعد از بررسی وتعامل با وزرای پیشنهادی بطور قانونی به عنوان مخالف و یا موافق صحبت شود چون هر فرد دارای حرمت و حریم است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما