اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس

اگر انتخابات پرشور باشد ثبات اقتصادی نزدیک است بر عکس آن جای نگرانی است

اقتصاد 100-عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: اگر انتخابات پرشور باشد و مردم با بصیرت در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند به ثبات اقتصادی نزدیک می شویم،اما اگر خدای ناکرده عکس آن اتفاق بیافتد جای نگرانی است.

اگر انتخابات پرشور باشد ثبات اقتصادی نزدیک است بر عکس آن جای نگرانی است

سالار ولایتمدار آبنوش نماینده قزوین درمجلس دوازدهم درخصوص اینکه آیا بعد ازانتخابات می توانیم شاهد بازگشت ثبات به بازار ارز وطلا باشیم افزود:بحث ثبات اقتصادی مهمترین دغدغه جامعه است و  ثبات ،اثراتش در روان مردم تاثیردارد.

وی تصریح کرد: اگر انتخابات پر شوری داشته باشیم و مردم با بصیرت در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و انتخابی در راستای اعتلای ایران و اجرای واقعی شعارهای انقلاب اسلامی داشته باشند با یک فاصله زمانی محدود به ثبات نزدیک می شویم، اما اگر خدای ناکرده عکس آن اتفاق بیافتد  جای نگرانی است.

نماینده قزوین در پاسخ به اینکه آیا دولت آینده می تواند اعتماد معیشتی را به مردم بازگرداند گفت: باید برای این موضوع دعا کنیم،اگر مردم بتوانند گزینه ای را انتخاب کنند که توانمندی داشته به عبارتی خودش باشد نه اینکه دیگران او را اداره کنند ، طرح ها و ایده ها قابل اجرا است.

وی در مورد اینکه آیا اقتصاد، سیاسی و جناحی است تصریح کرد:بله، اتفاقا امروز نمی توانیم این مقوله ها را از هم جدا کنیم، امروز سیاست عین اقتصاد و اقتصاد عین امنیت است و همه با هم عین فرهنگ بوده ودرهم تنیده هستند.

ولایتمدار گفت: امروز مثل 25 سال قبل نیست که بگوییم مقوله اقتصاد از امنیت جداست وسیاست از فرهنگ جدا است الان با توجه به اتفاقاتی که در دنیا رخ داده همه این مقوله ها با هم تنیده شده و قابل تفکیک نیست.

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در پاسخ به اینکه اگر کابینه ای به مجلس معرفی شود رای اعتماد به وزرا سیاسی ،جناحی و یا کارشناسی خواهد بود افزود:سیاست به معنای واقع کلمه به معنی درست استفاده کردن از فرصت است، اگر اینطور باشد کارکارشناسی هم صورت می گیرد ولی سیاست بازی قطعا آسیب زا است.

وی تاکید کرد:سیاست یعنی قدرتی که مردم خلق کردند دراختیارشان قرار می گیرد ودرکنارش کارشناسی نیز صورت گیرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما