اختصاصی اقتصاد 100/ نماینده مجلس دوازدهم

چرا مردم وعده های نامزدها را جدی نمی گیرند؟

اقتصاد 100-وحید احمدی نماینده مجلس دوازدهم گفت:مردم وعده های اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را جدی نمی گیرند.

چرا مردم وعده های نامزدها را جدی نمی گیرند؟

نماینده مجلس سوم ،نهم ودوازدهم مجلس با اشاره به مناظره های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افزود:نمی گویم همه این وعده ها نتیجه ندارد ممکن است درصدی افق دید آنها نسبت به مسایل اقتصادی را نشان دهد،اما درپاسخ به کسی که با صراحت وعده های آنچنانی می دهد باید گفت درمسایل و بنیه اقتصادی وشرایط حاکم بر کشور ،مکانیزم مشخص در ارتباط با چارچوب های اساسی ارکان اقتصادی مشخص نیست.

وی تاکید کرد: تا تعریف دقیقی از مبانی اقتصادی و قوانین ثابت ومشخص دراز مدت در کشورنداشته باشیم و دولت ها پایبند به چارچوب های مصوب نباشند وعده ها نمی تواند عملیاتی شود.

احمدی در پاسخ به اینکه کدامیک از کاندیداها شایسته هستند تصریح کرد:فارغ از اینکه اسم کسی را ببرم، فردی می تواند در این جایگاه تاثیر گذار باشد که تجربه کافی در حوزه های مختلف داشته و شناخت عمیقی نسبت به مشکلات و راه حل ها تبیین کرده باشد.

نماینده کنگاور واقع بینی نسبت به مسایل ،اعتقاد واعتماد به مردم را از فاکتورهای نامزد اصلح عنوان کرد و خاطر نشان کرد:مسئولی که نشان داده به توانمندی داخلی ومردم تکیه دارد موفق است، در حوزه نظامی فرزندان این کشور با تکیه به توانمندی داخلی در بهترین سطح حضور پیدا کرده و درخشیدند اما درحوزه اجرا واقتصاد چون دولت ها رویکرد یا اعتماد کامل به داخل نداشتند راه حل را در بیرون دیدند و رشدی نداشتیم.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: در حوزه نظامی موفق شدیم اما درصنعت خودرو به جایگاه شایسته و بایسته ای در کشور نرسیدیم.

نماینده استان کرمانشاه افزود:نظرات نامزدی که می گوید راه شهید رئیسی را ادامه می دهم و دیگری می گوید مسیر خودم را می روم نمی تواند کارشناسی باشد چون شرایط کشور در اجرا با آنچه در پشت تریبون ها گفته می شود متفاوت است، بنابراین باید ببینیم مبانی منطقی نامزدها به لحاظ استدلالی و کارکارشناسی چقدر عمیق است،شعار دادن خیلی راحت است اما نتیجه بخش نیست.

وی تاکید کرد:کاندیدایی موفق است که تجربه کافی داشته و فارغ از جلب رای مردم، اقدامات آینده اش   از مبانی محکم کارشناسی برخوردار باشد و به توانمندی نیروهای داخلی باور داشته باشد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما