اختصاصی اقتصاد100/

نماینده مجلس: مردم نگران سفره و معیشت شان هستند

اقتصاد 100-نماینده مجلس دوازدهم تاکید کرد که اولویت اصلی مجلس و دولت آینده باید حل مشکلات اقتصادی باشد وبرای اینکه دولت جدید پایه گذاری بهتری شود حتما باید در رای اعتماد به وزرا نگاههای سلیقه ای، جناحی، جریانی و فراکسیونی کنار گذاشته شود.

نماینده مجلس: مردم نگران سفره و معیشت شان هستند

عبدالوحید فیاضی نماینده محمود آباد و نور با انتقاد از رای گیری و انتخاب هیات رئیسه مجلس گفت:از محاسبات در رای گیری هیات رئیسه متوجه شدم که مجلس نیازمند یک مراقبت درونی است ودر شرایطی است که نمی تواند باچنین ساختاری قادر به اصلاح امور دیگر قوا باشد.

وی با بیان اینکه در رای به هیات رئیسه مجلس بده و بستان مشاهده شد افزود:اگر مجلس قرار است در پایه گذاری دولت جدید نقشی داشته باشد باید نقد را بپذیرد.

نماینده نور با قدردانی از شخصیت شهید رئیسی، درمورد مشخصات رئیس جمهورآینده تصریح کرد:ملت ایران باید با آگاهی بیشتر و بر اساس مدل های منطقی به سمت صندوق های رای بروند ومیزان مشارکت در این انتخابات می تواند انتخاب درست تری را به همراه داشته باشد.

فیاضی تاکید کرد: مجلس دوازدهم، در رای اعتماد به کابینه بدون در نظر گرفتن ملاحظات و جریان های سیاسی تصمیم بگیرد و حتی استیضاح آنان را مد نظر داشته باشد.

وی اصلاح امور اقتصادی کشور را از الزمات دولت و مجلس دانست و گفت: با زیست جامعه آشنا هستیم وشاهدیم که مردم آنقدر گرفتار هستند که به قول سعدی چنان خشکسالی شد اندر دمشق که یاران فراموش کردند عشق ، امروز مردم درس و مشق را رها کردند و به سفره شان چسبیده اند که خالی است، پس دولت ومجلس اولویت اولشان اصلاح امور اقتصادی ،سیستم نظام پولی وبانکی ،مراودات با همسایگان ،سرمایه گذاری و تقویت بخش خصوصی و جهش تولید باشد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما