روشنایی خانه با ترکیب کریستال و گلهای طبیعی

اقتصاد100- لوستر یکی از لوازم و مکمل مهم در منزل به شمار می آید لوسترهایی که می توانند جنس های مختلفی داشته باشند و از شیشه های معمولی و برنج گرفته تا کریستال های گران قیمت را شامل شوند که البته قیمت های بسیار متفاوتی هم خواهند داشت.

روشنایی خانه با ترکیب کریستال و گلهای طبیعی

به گزارش گروه لوازم خانگی، در این میان برخی هنرمندان به دنبال ارائه نوین ترین مدل های لوستر با استفاده از وسایل مختلف هستند. یکی از این ایده ها، ایجاد تاسیسات نورپردازی هرباریوم از عناصر شیشه ای منحصر به فرد است که نقش گل ها و گیاهان مختلف را در خود دارد.

هرباریوم، بخشی از مجموعه های روشنایی آماده سفارش برند Lasvit است که درقالب مجموعه‌ای از قطعات شیشه‌ای به شکل قطره‌های معلق با نام Icons تشکیل شده و وقتی به آن نگاه می کنید عملا متوجه این موضوع می شوید که شاخ و برگ واقعی گلها و گیاهان در آن جاسازی شده‌اند.

لوستر3

هرچند برخی شاخه های کریستالی این لوستر کاملا شفاف و شیشه ای است ولی درمقابل، در برخی شاخه های لوستر هم برخی از گیاهان ابتدا با رنگ طلایی پوشانده شده اند تا نشانه ای از گرما در یک جنگل شیشه ای شفاف باشند.

لوستر1

کولنوا، یکی از طراحان ارشد برند Lasvit  می‌گوید: کاری که ما می‌خواستیم در هرباریوم انجام دهیم این بود که طبیعت وحشی را به تصویر بکشیم، بنابراین هر کسی می‌تواند تکه‌ای از علفزار بوهمیایی را که در شیشه منجمد شده است، به خانه ببرد.

گفتنی است که این لوستر در تعداد محدود 9عدد به عنوان بخشی از سری Icons تولید شده است. این تعداد در مدل‌های بیضی و گرد در سه اندازه به علاوه سه شکل ویژه برای اتاق نشیمن و راه پله طراحی شده‌اند. 

لوستر2

اما این برند در نظر دارد این لوستر را به صورت سفارشی در اختیار طرفداران این هرباریوم ها قرار دهد. لوسترهایی که در آینده تولید می شود به اندازه گلهایی که در خود دارد منحصر به فرد است و می توان این عرباریوم ها را به صورت سفارشی در هر ابعادی سفارش داد.درواقع این لوستر با انتخاب گیاهان توسط مشتری، قابل شخصی سازی است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما