جدول قیمت انواع پلوپز در بازار / پلوپز مولتی کوکر چیست؟

اقتصاد 100: آیا تا به حال نام مولتی کوکر را شنیده‌اید؟ اگر برای شما هم پیش آمده که هنگام آشپزی حواس‌تان پرت شود و با انتشار بوی سوختگی، متوجه سوختن غذای شوید، مولتی کوکر حتما می‌تواند به شما کمک کند.در ادامه لیست قیمت انواع پلوپز هم ارائه شده است.

جدول قیمت انواع پلوپز در بازار / پلوپز مولتی کوکر چیست؟

اگر قصد خرید پلوپز داشته اما به لوازم دیگری مانند بخارپز، سرخ‌کن و آرام‌پز هم احتیاج دارید، بهترین انتخاب برای شما، مولتی کوکر است. در واقع مولتی کوکر یک دستگاه با چند کاربرد است که شما را از خرید چندین وسیله برقی بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید با خرید این دستگاه در کنار پخت برنج از قابلیت‌های آرام‌پز، زودپز، سرخ‌کن و بخارپز نیز بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های مولتی کوکر

یکی از مهمترین ویژگی‌های مولتی کوکر، تهیه انواع غذا با استفاده از برنامه‌های پخت پیش‌فرض است. به کمک این برنامه‌ها شما می‌توانید چندین نوع غذا را در مولتی کوکر آماده کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه کاربردی باید به تهیه غذای رژیمی اشاره کنیم.

همان‌طور که اشاره کردیم، مولتی کوکر دارای قابلیت آرام‌پز بوده و شما می‌توانید با کمترین میزان روغن، غذایی سالم برای خود و اعضای خانواده‌تان آماده کنید. یکی از مهمترین فاکتورها در طبخ غذا، حفظ کیفیت مواد اولیه به کار رفته در غذا است. مواد خوراکی که شما برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌کنید، در فرایند پخت توسط مولتی کوکر، کیفیت اولیه خود را از دست نداده و تمام ویتامین‌ها و مواد مغذی درون آن‌ها کاملا حفظ می‌شوند.

آماده شدن غذا در مدت زمانی کوتاه، از دیگر قابلیت‌های این دستگاه پرطرفدار بوده که عملکردی شبیه به پلوپز دارد. همچنین مجهز بودن مولتی کوکر به تایمر نیز باعث می‌شود تا شما ساعات کمتری را برای آماده شدن غذا در آشپزخانه بگذرانید.

نکات مهم برای خرید مولتی کوکر

برنامه پخت. هنگام خرید به ویژگی‌های دستگاهی که خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید. معمولا مدل‌های مختلف دارای برنامه‌های پیش‌فرض برای سرخ کردن مواد غذایی، آرام‌پز، تهیه انواع سوپ، پخت کیک، سوپ و… هستند.

توان مصرفی. انواع مولتی کوکر با توان مصرفی بین ۷۵۰ تا ۱۷۰۰ وات تولید می‌شوند. اگر انتظار عملکردی قوی‌تر از موتور دستگاه دارید، می‌توانید محصولی با مقدار توان مصرفی بالا انتخاب کنید. هر چه توان مصرفی بیشتر باشد به همان نسبت نیز قدرت دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

قابلیت شستشوی اجزای داخلی. معمولا بیشتر مدل‌های مولتی کوکر قابلیت جداسازی مخزن یا دیگ از بدنه داخلی را دارند. هنگام خرید این قابلیت را بررسی کرده و محصولی را خریداری کنید که محفظه داخلی آن به راحتی جدا شده و قابلیت شستشوی دستی و ماشین ظرفشویی را داشته باشد.

قابلیت گرم‌کن. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت گرم نگه داشتن غذا است. این ویژگی باعث می‌شود تا پس از خاموش شدن مولتی کوکر نیز غذای شما برای مدت زمانی مشخص گرم باقی بماند.

در بازار لوازم خانگی قیمت پلوپز مولتی کوکر بوش مدل MUC28B64RU مبلغ ۱۱,۸۷۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت پلوپز پارس خزر مدل RC-101TS مبلغ ۱,۹۶۵,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" مراجعه نمایید.

قیمت انواع پلوپز

 
برند مدل قیمت / تومان  
پارس خزر RC-101TS
۱,۹۶۵,۰۰۰
 
میگل GRC 830 ۲,۷۰۰,۰۰۰  
بوش مولتی کوکر/ MUC28B64RU ۱۱,۸۷۰,۰۰۰  
فلر RC99 ۱۴,۸۳۰,۰۰۰  
بوش مولتی کوکر/ MUC22B42RU ۱۰,۲۰۰,۰۰۰  
بیم RC1208 ۸,۷۵۰,۰۰۰  
مایدیا مولتی کوکر / MY-CS6037WPB ۶,۸۰۰,۰۰۰  
منبع: اقتصادآنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما