جدول قیمت انواع ماشین ظرفشویی در بازار / اگر از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید؛ چه می شود؟

اقتصاد 100: یکی از سوالاتی که اکثر کاربران پرسیده اند و ما بر آن شدیم تا در این رابطه مطلبی منتشر کنیم این است که در صورت استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین ظرفشویی دستگاه خراب می شود؟ پاسخ خود را به همراه قیمت تعدادی از انواع ماشین ظرفشویی در این مطلب بخوانید.

جدول قیمت انواع ماشین ظرفشویی در بازار / اگر از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید؛ چه می شود؟

آیا این گفته درست است یا خیر؟ باید بگوییم ماشین ظرفشویی یک وسیله دکوری نیست و باید به طور منظم از آن استفاده شود در صورتی که ماشین ظرفشویی دارید حداقل یک بار در هفته از آن استفاده کنید. اما چرا استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین ظرفشویی باعث خراب شدن دستگاه می شود؟ البته شاید برای شما هم پیش بیاید که به یک سفر طولانی بروید و مجبور به استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی خود شوید. شاید از خودتان سوال کنید در این صورت باید چه کنیم؟ ما در ادامه این مطلب پاسخ این سوال را به شما خواهیم داد.

چرا استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین ظرفشویی باعث خراب شدن دستگاه می شود؟

جالب است بدانید در بین وسایل برقی ماشین ظرفشویی در صورت استفاده کردن زیاد عمر طولانی تری خواهد داشت. بنابراین از این طرز فکر که استفاده بیش از حد باعث خرابی دستگاه می شود رها شوید و از ماشین ظرفشوییتان استفاده کنید. به طور منظم و حداقل هفته ای یکبار از ماشین ظرفشویی استفاده نمایید تا عمر دستگاهتان را بالا ببرید.

استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین ظرفشویی باعث ایجاد آسیب های جدی به دستگاه و قطعات آن می شود. زیرا در مخزن های ذخیره آب ماشین ظرفشویی ۵ لیتر آب ذخیره می شود در صورت استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی این آب راکد می ماند و باعث زنگ زدگی قطعات ماشن ظرفشویی می شود بنابراین تا می توانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید.

همان طور که می دانید مخزن نمک و مایع جلادهنده با هر بار شستشو پر نمی شود بنابراین در صورت باقی ماندن نمک و مایع جلادهنده در مخزن ماشین ظرفشویی این مواد به دلیل انجام واکنش های شیمیایی باعث آسیب دیدن ماشین ظرفشویی می شود. همچنین در برخی واقع باعث تولید بوی بد در دستگاه می شود. البته لازم است بگوییم در صورت استفاده از نمک و مایع جلادهنده بی کیفیت و نامرغوب شاهد این اتفاقات خواهید بود. زیرا در صورت باقی ماندن این دو ماده در دراز مدت قطعات داخلی ماشین ظرفشویی دچار زنگ زدگی می شود و آسیب جدی به ماشین ظرفشویی شما وارد می شود.

نکات لازم در صورت استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی

نمک و مایع جلادهنده را حتما از مخزن ها تعبیه شده تخلیه کنید در صورتی که می خواهید خودتان این کار را انجام دهید با روشن کردن پی در پی دستگاه می توانید از تخیله مخزن ها مطمئن شوید.

فیلتر ماشین ظرفشویی را باز کنید و به جای آن از یک دستمال استفاده کنید زیرا دستمان رطوبت را به خود جذب می کنید و مانع از زنگ زدگی قطعات می شود.

بعد از انجام این کار ها می توانید با خیال راحت به سفر بروید و دیگر نگران خراب شدن ماشین ظرفشویی خود نباشید البته به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده مجدد از ماشین ظرفشویی حتما بار اول اجازه دهید دستگاه خالی کار کند زیرا در صورت فعال نشدن سنسورها تغییرات دمایی رخ نخواهد داد.

به طور منظم و حداقل هفته ای یکبار از ماشین ظرفشویی استفاده نمایید تا عمر دستگاهتان را بالا ببرید.

در صورت استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی این آب راکد می ماند و باعث زنگ زدگی قطعات ماشن ظرفشویی می شود بنابراین تا می توانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید.

فیلتر ماشین ظرفشویی را باز کنید و به جای آن از یک دستمال استفاده کنید زیرا دستمان رطوبت را به خود جذب می کنید و مانع از زنگ زدگی قطعات می شود.

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L۴۶۳W مبلغ ۲۵,۸۹۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت ماشین ظرفشویی ال حی مدل XD۶۴W مبلغ ۸۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است این خبر دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" مراجعه نمایید.

قیمت انواع ماشین ظرفشویی

 
مدل برند ظرفیت / نفره قیمت / تومان
جی پلاس GDW-L۴۶۳W ۱۴ ۲۵,۸۹۰,۰۰۰
ایکس ویژن M۱۴۰-W-S ۱۴ ۲۵,۴۰۰,۰۰۰
امرسان ED۱۴-EL ۱۴ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پاکشوما  MDF - ۱۵۳۰۶ S ۱۴ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰
بوش SMS۴۶NW۰۱B ۱۴ ۲۵,۵۰۰,۰۰۰
ال جی XD۶۴W ۱۴ ۸۱,۰۰۰,۰۰۰
دوو DDW-۳۴۶۱ ۱۴ ۳۳,۹۰۰,۰۰۰

منبع: اقتصادآنلاین

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما