جزئیات خرید جهیزیه با تخفیف 20 درصدی

اقتصاد 100: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران اعلام کرد تامین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی نیازمند ایجاد زیرساخت است.

جزئیات خرید جهیزیه با تخفیف 20 درصدی

عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تامین 150 هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف 20 درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در این باره عنوان کرد: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در نشستی که با معاون اول رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد، سرپرست وزارت صمت، رئیس کل بانک مرکزی ومدیرکل دفتر تخصصی لوازم خانگی وزات صمت داشت، برای تولید داخلی 150 هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین اعلام آمادگی کرد، اما در این نشست وعده‌ای در خصوص تخفیف 20 درصدی به صورت اقساطی داده نشد.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، تولید این تعداد جهیزیه را نیازمند الزاماتی همچون تامین مواد اولیه و ارز دانست و عنوان کرد که این پیش‌نیازها در این جلسه به سمع و نظر مسئولان رسید.

4 تیرماه در جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان حوزه لوازم خانگی مسائل صنعت تولید لوازم خانگی، تقویت تولید داخلی مورد بررسی قرار گرفت و‌ در پایان این جلسه و بر حسب پیشنهاد و مطالبه معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد در مرحله اول و برای فصل تابستان 150 هزار بسته جهیزیه با کیفیت مناسب شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز، با اعمال تخفیف 20 درصد از سوی واحدهای تولیدی صنایع لوازم خانگی و به‌صورت اقساطی در اختیار زوج‌های جوان میان اقشار کم‌درآمد قرار گیرد. بر اساس توافق صورت‌گرفته، این پیشنهاد در صورت تأمین تسهیلات در فصول پاییز و زمستان نیز به‌میزان 150 و 100 هزار بسته دیگر قابل انجام است.

منبع: تسنیم

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما