با حضور فعالان و بزرگان صنعت لوازم خانگی برگزار شد

رونمایی از جدیدترین جاروبرقی پاکشوما

اقتصاد ۱۰۰- در سمینار تخصصی گروه جارو برقی پاکشوما از جدیدترین محصول جاروبرقی این برند ملی رونمایی شد.


رونمایی از جدیدترین جاروبرقی پاکشوما

به گزارش گروه لوازم خانگی، حسین اسحقی، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما با اشاره به اینکه جاروبرقی بدون کیسه  به عنوان یک نوآوری در سال 2023 محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه این موضوع خدمات پس از فروش را درگیر نمی‌کند و عملا بخش زیادی از این محصول وارد بازار شده است.

وی به سابقه حدود 50 ساله این گروه صنعتی در بازار لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پاکشوما در زمینه تولید محصولاتی مانند یخچال، ظرفشویی و جاروبرقی فعالیت دارد که 100 درصد در داخل تولید می‌شوند، به جز دو قطعه که تاکنون امکان داخلی‌سازی آن فراهم نشده است.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما تصریح کرد: به منظور توسعه فعالیت‌ها، دفتری در شانگهای چین تاسیس شده و درصدد توسعه صادرات محصولات هستیم. البته در سال گذشته تعداد 60 هزار ماشین لباسشویی به کشور عراق صادرات داشته‌ایم که در پی افزایش آن هستیم.

اسحقی اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از جاروبرقی بدون کیسه توزیع شده که خوشبختانه بازخورد مناسبی هم داشته و به زودی برای تولید مرحله بعد اقدام خواهیم کرد.

مهرداد نیکزاد، مدیر بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما به بخش‌بندی بازار محصولات پاکشوما اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون جاروبرقی مدل فرانکفورت مخصوص اقشار متوسط به پایین از نظر درآمدی، جاروبرقی مدل دوسلدورف، ویژه اقشار متوسط به بالا (گران‌ترین محصول) و جاروبرقی مدل داستین مخزن‌دار، مختص زوج‌های جوان پیشرو به بازار لوازم خانگی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری دانش‌بنیان پاکشوما در شهر ووشی در شانگهای چین قرار دارد و به این موضوع نیز افتخار می‌کنیم، گفت: طراحی محصولات ظرفشویی و یخچال فریزر در این مرکز انجام می‌شود و موارد مربوط به قالبسازی را هم خودمان انجام می‌دهیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه تا 3 سال دیگر تعداد 2 محصول نیز به محصولات اضافه می‌شود، افزود: مهمترین هدف ما این است که تا 2 سال آینده، 25 درصد سهم بازار جاروبرقی کشور را در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما