«مودنا»، میهمان پاکستان می شود

اقتصاد 100- اندونزی تلاش دارد که به بازار لوازم خانگی پاکستان راه پیدا کند و در این میان، برند مودنا Modena پیشتاز بوده است.

«مودنا»، میهمان پاکستان می شود

به گزارش گروه لوازم خانگی، برند  لوازم خانگی مودنا که در اصل متعلق به ایتالیاست و در این کشور به نام Bompani Modena شناخته می شود در 1960 در شمال ایتالیا تاسیس شده است. این برند یک زیرمجموعه با نام مودنا را در اندونزی راه اندازی کرده و تاکنون موفقیت های زیادی داشته به گونه ای که به یکی از برجسته ترین تولید کنندگان اجاق گاز در ایتالیا تبدیل شده است.

امروزه برند مودنا با ارائه محصولات منحصر به فرد از جمله قوی ترین فریزر و مشعل سوپرآلیاژی در بسیاری از کشورها از جمله امارات و چین بازار مناسبی به دست آورده است.

به منظور همکاری بیشتر اندونزی و پاکستان در زمینه لوازم خانگی، سفارت اندونزی بازدید تجاری مودنا - یک برند ممتاز اندونزیایی برای لوازم خانگی و آشپزخانه، از لاهور را تسهیل کرده است.

مایکل جیژار Michael Jizhar ، معاون اجرایی برند مودنا،  در نخستین سفر خود به پاکستان با چندین شریک بالقوه ملاقات کرد.

وی در این سفر، با معرفی خط تولید مودنا،علاقه شدید خود را برای سرمایه گذاری در پاکستان با شرکای محلی در این کشور پیشنهاد کرد.

مایکل جیژار گفت: بازار بزرگ پاکستان فرصت گسترده‌ای را برای مودنا فراهم می‌کند تا محبوب‌ترین برند فناورانه لوازم خانگی اندونزی را معرفی کند.

به گفته وی، پاکستان در صنعت لوازم خانگی به سرعت در حال رشد است و اکنون ارزش بازار 1.1 میلیارد دلاری دارد با این حال هنوز هم فضای بزرگی برای رشد آن دیده می شود. مایکل اضافه کرد مودنا که 71 درصد از بازار اندونزی را به خود اختصاص داده است، برای بازار پاکستان که شباهت های زیادی با اندونزی دارد، مناسب خواهد بود.

وی از تصمیم غول تجاری اندونزیایی برای گسترش حضور جهانی خود در جنوب آسیا با سرمایه گذاری با شرکای محلی در پاکستان قدردانی کرد و بر اهمیت ژئواکونومیک پاکستان به عنوان دروازه ورود به منطقه وسیع تر در آسیای مرکزی و فراتر از آن تاکید کرد. اندونزی و پاکستان به عنوان دو کشور مسلمان پرجمعیت، در جنبه های فرهنگی، به ویژه شباهت هایی در برخی غذاها به دلیل ترجیح استفاده از ادویه ها در آشپزی، دارای اشتراکات بسیاری هستند.

انتهای پیام/

 

 

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما