این ظروف آشپزخانه از چه جنسی است؟

علفزارهای افریقا را سر میز غذا ببرید!

اقتصاد 100- بیشتر ما صنایع دستی و ظروف افریقایی را با انواع چوب می شناسیم و انتظار داریم وسایل تزئینی یا کاربردی چوبی زیبایی را در بازار این کشور ببینیم. بتازگی کمپانی The Table Fable یک سری ظروف غذاخوری خاص به بازار ارائه داده که نمای افریقایی دارد اما از جنس چوب نیست.

علفزارهای افریقا را سر میز غذا ببرید!

 

به گزارش گروه لوازم خانگی، مجموعه ظروف غذاخوری ساوانا Savannah که توسط کمپانی Savannah-Collection-3-773x1024 طراحی و ساخته شده، از علفزارهای وسیع آفریقا در منطقه ساوانا الهام گرفته شده است؛ جایی که پرتوهای خورشید زمین را گرم می کنند و منظره ای مسحورکننده ایجاد می شود.

The Table Fable یک برند مشهور ظروف غذاخوری است که سال هاست به تولید و طراحی محصولات می پردازد. طراحان این برند می گویند: یک میز به زیبایی چیده شده، لذت تجربه ناهار خوردن را افزایش می دهد و فضایی گرم و دلپذیر را برای جمع شدن عزیزان ایجاد می کند. به همین دلیل است که ما مشتاقیم جدیدترین مجموعه خود با نامSavannah  را معرفی کنیم؛ مجموعه ای که با عشق ساخته می شود و می تواند افسانه‌هایی برای میز شما بسازد.

برای طراحی و ساخت این مجموعه غذاخوری زیبا، تیمی از صنعتگران ماهر به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده اند تا ماهیت این منظره زیبا را در هر قطعه از مجموعه به تصویر بکشند. رنگ قهوه ای خردلی خیره کننده و بافت مات این طیف، به هر میزی ظرافت می بخشد.

این مجموعه شامل بشقاب، پیشدستی، کاسه های سرو، لیوانهای کوتاه و بلند و ... است. هر قطعه با شکلی ساده و در عین حال مدرن طراحی شده است که آن را برای استفاده روزمره عالی می کند. این مجموعه ظروف را می توان آن را با هر ظروف دیگری ست کرد تا یک محیط منحصر به فرد و شخصی ایجاد شود.

Savannah-Collection-8-773x1024

طراحان  The Table Fable می گویند ما به تعهد خود به صنایع دستی سنتی هند و طراحی معاصر افتخار می کنیم. هر قطعه در مجموعه ساوانا با عشق ساخته شده و معتقدیم که محصولات دست ساز علاوه بر زیبایی، قطعات را کاملا منحصر به فرد می کند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما