پیشتازی هایسنس در تکنولوژی

سیگنال های رشد برای بازار تلویزیون جهان

اقتصاد100- آمار نشان می دهد که صنعت تلویزیون چین در سال جاری میلادی رشدی قابل توجهی دارد و با توجه به تلاش شرکتهای فعال در این حوزه برای افزایش عملکرد و ویژگی های تلویزیونها، شاهد بهبود مستمر مصرف این لوازم خانگی در جهان و چین خواهیم بود.

سیگنال های رشد برای بازار تلویزیون جهان

به گزارش گروه لوازم خانگی، یکی از شرکت های فعال در تولید تلویزیون چین، کمپانی هایسنس (Hisense)است. لی وی، رئیس شرکت هایسنس ، یک شرکت لوازم خانگی مستقر در چینگدائو در استان شاندونگ، گفت: ما بر روی سناریوهای کاربردی اصلی که خانواده، استفاده تجاری و نمایشگرهای ویژه خودرو را پوشش می‌دهند، تمرکز خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا حضور خود را در بخش‌های فناورانه و نوظهور نمایشگرها ازجمله واقعیت افزوده و واقعیت مجازی گسترش دهیم.

وی اعتقاد دارد بازار تلویزیون سنتی تقریباً اشباع شده است و شرکت ها باید به دنبال نقاط رشد جدید باشند. وی افزود: فناوری‌های جدید نمایشگر مانند دیود ساطع نور ارگانیک یا تلویزیون‌های OLED، تلویزیون‌های لیزری و تلویزیون‌های منحنی، همگی انتخاب‌های خوبی هستند و ارتقای مصرف مداوم را به دنبال دارند.

لی وی افزود: ما ظرفیت‌های خود را ازنظر فناوری های صفحه نمایش، تراشه‌های تلویزیون، خدمات ابری(Cloud)، تعامل هوشمند و سیستم‌های عامل افزایش خواهیم داد. همچنین پیشرفت‌های تکنولوژیکی در تلویزیون‌های لیزری و نمایشگرهای کریستال مایع و دیودهای ساطع کننده نور را تقویت خواهیم کرد.

هایسنس به افزایش سرمایه‌گذاری در تراشه‌های تصویر هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی ادامه خواهد داد. ما نسبت به چشم‌انداز تلویزیون‌های لیزری هم خوش‌بین هستیم چون این تلویزیون‌ها می‌توانند تصاویر بسیار بزرگ را با کیفیت تصویر بهتر نمایش دهند و با استفاده از فناوری های نمایشگر لیزری، برای تماشاچی تلویزیون، تجربه خاص و عمیق بصری را رقم بزنند.

لی گفت: تلویزیون‌های لیزری رشد سریعی در داخل و خارج از کشور چین داشته‌اند و انتظار می‌رود به محصولات اصلی نمایشگر در سراسر جهان تبدیل شوند. این شرکت به تازگی اولین تلویزیون لیزری 8K با سایز بزرگ دنیا را راه اندازی کرده است. در سال گذشته تلویزیون های لیزری Hisense بیش از 60 درصد سهم بازار تلویزیون های 100 اینچی و بالاتر در چین را به خود اختصاص دادند.

 گفتنی است کمپانی هایسنس در ادامه تلاشهایش برای تسلط بر بازار تلویزیون جهان، در ژانویه 2023کنترل کمپانی Xiamen Changelight  که در تحقیق و توسعه، تولید و فروش محصولات نوری نیمه هادی ها تخصص دارد را به دست گرفت. این خرید، طرح استراتژیک هایسنس را در زنجیره صنعتی نمایشگرها تقویت می کند و به گسترش ردپای آن در نمایشگرهای مینی و میکروLED هم کمک می کند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما