پرفروش ترین تلویزیونهای ایران در سال ۱۴۰۱

اقتصاد۱۰۰- در سالی که گذشت بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی،از فروش خود رضایت چندانی نداشتند و معتقد بودند که بیشتر مردم به تعمیر لوازم خانگی خود روی آورده اند و حتی در ماه پایانی سال هم فروش آنها تعریفی نداشته ولی در همین بازار هم برخی کالاها وضعیت بهتری داشتند که یکی از آنها تلویزیونها بویژه انواع هوشمند آن است.

پرفروش ترین تلویزیونهای ایران در سال ۱۴۰۱

به گزارش گروه لوازم خانگی، نسل جوان علاقه زیادی به اینترنت دارد  و تلویزیونهای داخلی هوشمند که قیمت مناسبی نسبت به نمونه های خارجی دارد، کاهش فروش بیشتری را تجربه کرد.

آمار نشان می دهد که تلویزیون های ایکس ویژن، جی پلاس و TCL  پرفروش ترین تلویزیونهای داخلی سال ۱۴۰۱ بوده اند.کیفیت صدا و تصویر و همچنین تجهیز به فناوری های ارتباطی وایرلس ازجمله دلایل پرفروش شدن این محصولات به شمار می رود.یکی از برندهای تلویزیون که بیشترین سهم بازار فر وش تلویزیونهای ساخت داخل را در سال گذشته ازآن خود کرد، برند ایکس ویژن است.

تلویزیون های ایکس ویژن در 4 دسته کلی 4k، Full HD، LED و Smart‌ و در اندازه های مختلف از 32 اینچ تا 65 اینچ  تولید و روانه بازار شده اند. تلویزیونهای این برند، زاویه دید مناسبی دارند که این موضوع به شما کمک می کند تا برای قرار دادن تلویزیون در خانه با مشکل کمتری مواجه شوید چرا که از هر زاویه ای از خانه می توانید تصویر مناسبی از تلویزیون را ببینید.

بر روی این تلویزیونها که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، می توانید اپلیکیشنهای مورد علاقه تان را نصب کنید.تلویزیونهای این برند که دارای پنلIPS  هستند از مقاومت بالایی برخوردارند و به همین دلیل تا حد بالایی ضدضربه محسوب می شوند بنابراین کمتر نگران آسیب دیدن آنها در نتیجه ضربه خواهید بود.البته باید به طور کلی مراقب نمایشگرها باشید بنابراین ضدضربه بودن آن،نباید باعث شود که فکر کنید می توانید نسبت به مراقبت از آن، بی توجه باشید.

فناوری های ارتباطی این تلویزیونها هم قابل توجه است چرا که با استفاده از آن،می‌توانید محتوای گوشی خود را با کمک وای فای، از تلویزیون پخش کنید بدون این که نیازی به سیم و کابل های دست و پاگیر داشته باشید.

این تلویزیونها با متوسط قیمت 14  میلیون تا 41میلیون تومان در بازار ارائه می شوند. تلویزیونهای جی پلاس هم که از کیفیت صدا و تصویر مناسبی برخوردارند جزو تلویزیونهای پرفروش سال ۱۴۰۱ محسوب می شوند.

پشتیبانی از قابلیت  HDR باعث شده که جزئیات مناسب و کنتراست بالای تصاویر را به همراه داشته باشد به همین دلیل هم بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.تلویزیونهای این برند هم به طور متوسط از ۶میلیون تا ۷۴میلیون تومان به فروش می رسند. تلویزیونهای TCL هم یکی دیگر از برندهای تلویزیون است که در سال ۱۴۰۱ مورد استقبال مردم قرار گرفت یکی از دلایل این استقبال، پشتیبانی از یکی از باکیفیت ترین فرمت های صوتی یعنی DTS است.

بنابراین می توان فیلم ها را با کیفیت فول HD و 4k و البته با کیفیت صدای بالا و مناسب مشاهده کرد و تجربه یک سینمای خانگی را داشت.این تلویزیونها هم از ۵میلیون و ۵۰۰ تا ۱۸میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما