مهمان تان را در ورودی خانه سورپرایز کنید

اقتصاد100-نخستین چیزی که هنگام قدم گذاشتن در یک خانه توجه هرکسی را جلب می کند، دکور، رنگ و چیدمان ورودی خانه است که می تواند شما را جذب کند یا از ورود به آن خانه بازدارد. اگر می خواهید میهمانتان را در ورودی خانه سورپرایز کنید چند راهکار ساده دارد.

مهمان تان را در ورودی خانه سورپرایز کنید

به گزارش گروه لوازم خانگی، یکی از جذابترین راهکارها برای به نمایش گذاشتن یک ورودی زیبا برای خانه، قالیچه ها، موکت ها و یا رانرهای رنگی، ساده، طرحدار و... است که می تواند گرما و صمیمیت را برای میهمانان و همچنین ساکنان خانه به ارمغان بیاورد.

نرمی و لطافت

راهرو شما بلند، کوتاه، باریک یا عریض باشد، با انتخاب یک رانر و قالیچه مناسب، می توانید ایرادات آن را بپوشانید. در بدو ورود به خانه، بی شک با قدم گذاشتن بر روی این رانرهای نرم به محض درآوردن کفش از پا، حس خوبی به شما القا می کند.

موکت2

هرچند در خانه های مدرن امروزی کفپوش‌های چوبی زیبا ترجیح داده می شوند اما پا گذاشتن بر یک کفپوش سرد می تواند کمی ناخوشایند باشد. بنابراین بهتر است ازیک رانر و قالیچه نرم استفاده کنید هرچند برخی، فرش های پشمی که البته کمی هم زبر هستند را انتخاب می کنند.

موکت پشمی به دلیل دوام و حس تجملی که دارد یک انتخاب فوق العاده محبوب است.

هماهنگی با سبک خانه

هنگام انتخاب رنگ و سبک برای رانر راهروی خود، به فضایی که رانر و قالیچه جدید شما قرار است در آن جای بگیرد، نگاه کنید. طراحی کف راهرو، رنگ دیوارها و هر تم داخلی که در فضای ورودی خود دارید را به دقت در نظر بگیرید. همچنین ورودی را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که اندازه فرش مناسب است.

موکت1

سبک خانه را درنظر بگیرید

اگر خانه سنتی دارید، حتما رانر و قالیچه ای را انتخاب کنید که طرح سنتی داشته باشد تا با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. در خانه های مدرن هم به دنبال قالیچه هایی با طرح های مدرن، اشکال هندسی معاصر و رنگ های پاستیلی باشید تا یک ترکیب جالب ایجاد شود.

برخی هم به طرح های درشت بافت علاقه دارند که رانرهایی با بافت شبیه کنف و به رنگ خاکی با الیاف طبیعی درشت،می تواند گزینه ای درست و فوق‌العاده باشد.

این رانر در راهروهای کوچک و بزرگ، بی انتها به نظر می رسد.اگر به طرح های رنگی علاقه مندید، رانرهای  راه راه دارای رنگ های پررنگ و نارنجی سوخته، بهترین است چراکه می تواند یک گرمای دنج را به فضای راهرو شما بیاورد. طراحی مدرن همراه با بافت پشمی، آن را بسیار مجلل می کند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما