2022، سال بد برای لوازم خانگی هوشمند!
اقتصاد100-بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان در جهان، منجر به کاهش چشم انداز میزان فروش جهانی دستگاه ها و لوازم خانگی خانه های هوشمند شد به گونه ای که میزان فروش بازار جهانی لوازم خانگی هوشمند در سال 2022 با 2.6 درصد کاهش نسبت به سال 2021، به 874 میلیون دستگاه رسید.

به گزارش گر.وه لوازم خانگی، انتظار میرود فروش جهانی دستگاهها ولوازم خانگی در خانه های هوشمند با 2.6 درصد کاهش در سال 2022 به 874 میلیون دستگاه برسد، در حالی که اسپیکرهای هوشمند و دستگاههای سرگرمی ویدئویی مانند تلویزیون با بیشترین کاهش مواجه هستند.
بر اساس گزارش شرکت بین المللی داده (IDC)، ردیابی دستگاه ها و لوازم خانگی خانه های هوشمند نشان می دهد بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان منجر به کاهش چشم انداز فروش جهانی دستگاه ها و لوازم خانگی ویژه خانه های هوشمند شده است.
«آدام رایت»، مدیر ارشد تحقیقاتی، دستگاههای خانه و دفتر هوشمند شرکتIDC در این باره گفت: لوازم خانگی خانه های هوشمند بهطور قابلتوجهی تحت تأثیر اختلالات زنجیره تأمین قرار گرفته است.
در سال 2022 شاهد فشار نزولی بر میزان تقاضا بودیم، زیرا تورم همچنان بر جیب مصرف کنندگان تاثیرگذار بود و این روند ادامه دار است.
البته با نگاهی به آینده، انتظار داریم که نوسانات همچنان مانع از رشد بالای بازار در سال 2023 و پس از آن شود. هرچند برخی نیز پیشبینی می کنند که این بازار جهانی در سال 2023 به رشد بازگردد، اما اگر هم چنین باشد این رشد، اندک بوده و بیشتر، از ناحیه بازارهای نوظهور و همچنین چین حاصل خواهد شد.
انتهای پیام/