در تمیزکاری تلویزیون از چه نکاتی نبایدغافل شویم؟

اقتصاد100-هرچند تمیز کردن صفحه تلویزیون های قدیمی به اندازه تمیز کردن شیشه های پنجره ها آسان بود ولی با راه یافتن تلویزیون های ال ای دی، پلاسما و او ال ای دی، باید نکات زیادی را در زمان تمیزکاری رعایت کنید تا این تلویزیون های مدرن آسیب نبینند.

در تمیزکاری تلویزیون از چه نکاتی نبایدغافل شویم؟

به گزارش گروه لوازم خانگی ، اولین قدم برای دانستن نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون، یافتن دفترچه راهنمای تلویزیون خود است. اگر تلویزیون شما هنوز گارانتی باشد، این موضوع اهمیت بیشتری دارد. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که کدام یک از تمیزکننده های شیشه، با صفحه تلویزیون شما هماهنگی دارد، چراکه ممکن است استفاده از محصولات تمیزکننده ای که توسط سازنده توصیه نمی‌شود، ضمانت نامه را باطل کند.

2-در گام دوم هنگام تمیز کردن تلویزیون، حتما مطمئن شوید که سیستم شما خاموش است. حتما قبل از شروع تمیز کردن تلویزیون، آن را از برق بکشید. این کار از هر گونه حوادث ناگوار الکتریکی مانند شوک غیرمنتظره جلوگیری می کند و خاموش کردن صفحه تلویزیون به شما کمک می کند تا به طور کامل آن را برای مسائلی مانند پرزها و لکه ها ارزیابی کنید.

برای دیدن بهتر گرد و غبار، اثر انگشت و لکه، آن را از منبع نور دور کنید. وقتی صفحه سیاه است، تشخیص و حذف گردوغبار و همچنین لکه ها بسیار آسان تر است. درواقع گرد و غبار در صفحه تاریک بهتر دیده می شود.

ازسوی دیگر دستمال کشیدن تلویزیون در حالی که روشن است، می تواند سبب خراب شدن این لوازم خانگی پرکاربرد و پرطرفدار شود.

3- یادتان باشد که هرگز صفحه تلویزیون را در همه جهات پاک نکنید. هنگام تمیز کردن صفحه تلویزیون، ابتدا باید پارچه را در یک جهت (عمودی یا افقی) بکشید و در نوبت دوم، این کار را در جهت مخالف انجام دهید.

این روش کمک می کند تا مطمئن شوید که هیچ نقطه ای روی صفحه باقی نمانده است. با این روش، نیازی نیست که پارچه را محکم فشار دهید.

4-پس از چند بار دستمال کشیدن، حتماً پارچه تمیزکننده را عوض کنید. زیرا این پارچه ممکن است گرد و غبار زیادی جمع کند. هنگامی که پارچه، گرد و غبار را جمع کند می تواند در حین پاک کردن، خراش هایی روی صفحه تلویزیون ایجاد کند.ازسوی دیگر با تعویض پارچه تمیزکاری خود، می توانید گرد و غبار بیشتری را از روی صفحه نمایش پاک کنید بدون این که لکه های ناهموار و سمج ایجاد شوند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما