درآمد 102میلیارد دلاری صنعت لوازم خانگی چین
اقتصاد100- درآمد بخش لوازم خانگی چین در سال 2022 به 708.1 میلیارد یوان معادل (102.7 میلیارد دلار) رسیده است که البته کاهشی 7.4 درصدی نسبت به سال 2021 نشان می دهد اما انتظار می رود امسال ورق برگردد و سال 2023 با افزایش درآمدزایی برای این بخش همراه باشد.
به گزارش گروه لوازم خانگی،با توجه به فروکش کردن بحران کرونا و همچنین روند روبه رشد تولید محصولات پیشرفته و هوشمند در چین، کارشناسان انتظار دارند میزان تولید صنعت لوازم خانگی این کشور در سال 2023 شتاب بیشتری بگیرد.
«ژائو میمی»، دستیار رئیس شرکت مشاوره All View Cloud (AVC)در پکن که در حوزه لوازم خانگی پژوهش های جدی دارد، گفت: از آنجا که زندگی روزمره مردم به تدریج به حالت عادی بازگشته است، بهبود اقتصادی چین در مسیر درستی قرار دارد و اعتماد مصرفکننده افزایش یافته است.
وی افزود: مصرف کنندگان تقاضای زیادی برای لوازم خانگی باکیفیت و همچنین کالاهایی که در آنها ارتقای عملکرد دیده می شود و به فناوری های نوین مجهز شده اند نشان می دهند. برآورد ما نشان می دهد که بازار لوازم خانگی داخلی چین در سال 2023 شاهد رشد خواهد بود و البته نرخ این رشد به 3 تا 4 درصد خواهد رسید.
آمارهای کمپانی AVC نشان می دهد که درآمد بخش لوازم خانگی چین در سال 2022 به 708.1 میلیارد یوان (102.7 میلیارد دلار) رسیده است و البته انتظار درآمدزایی بیشتر در سال 2023 می رود.
انتهای پیام/
ارسال نظر