این توصیه ها را جدی بگیرید!

هنگام تمیز کردن تلویزیون چه کارهایی ممنوع است؟

اقتصاد 100-بسیاری از افراد فکر می کنند تمیز کردن نمایشگر تلویزیون بویژه محصولات جدید و هوشمند مانند سایر لوازم خانگی موجود در خانه است ولی اینطور نیست و توجه به اینکه چه کارهایی به صفحه نمایش تلویزیون آسیب می زند از اهمیت زیادی برخوردار است.

هنگام تمیز کردن تلویزیون چه کارهایی ممنوع است؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، برای تمیز کردن تلویزیون ها هرگز از دستمال کاغذی و حوله استفاده نکنید. بسیاری از نمایشگرهای تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و او ال ای دی(LCD, LED, OLED) به فشار حساس بوده و مستعد خراش هستند به گونه ای که حتی الیاف روی دستمال و حوله هم می تواند به صفحه این تلویزیون ها آسیب برساند.

Don_t Spray on the TV

پارچه میکروفایبر را جدی بگیرید

توصیه می شود از یک پارچه میکروفایبر برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود استفاده کنید.این نوع پارچه برای پاک کردن اثر انگشت و لک از صفحه تلویزیون، بدون آسیب رساندن به آن مناسب است.

مراقب باشید که با این پارچه های میکروفایبر هم صفحه تلویزیون را خیلی محکم نمالید و فشار ندهید چراکه صفحه های تلویزیون شکننده هستند و در صورت فشار دادن یا مالش بیش از حد، ممکن است آسیب ببینند. پس این کار را تا حد امکان به آرامی انجام دهید.

شوینده ها را به تلویزیون اسپری نکنید

یکی دیگر از موضوعاتی که هنگام تمیز کردن تلویزیون باید به آن توجه داشته باشید،این است که نباید هیچ نوع مایع پاک کننده یا شوینده ای روی آن اسپری کنید. این مواد می توانند به قسمت های داخلی تلویزیون شما آسیب برسانند. ازسوی دیگر هرگز محلول شوینده را مستقیماً روی صفحه نمایشگر اسپری نکنید. ابتدا مایع شوینده را روی یک پارچه بدون پرز یا میکروفایبر بریزید و سپس به آرامی پاک کنید.

درنتیجه اسپری کردن محلول به طور مستقیم، احتمالا لکه هایی بر روی صفحه ایجاد می شود و باقی می ماند. محلول مورد استفاده تان هم نباید از محصولات حاوی آمونیاک، الکل یا استون باشد زیرا می تواند به پوشش آنتی رفلکس تلویزیون شما آسیب برساند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما