اختصاصی اقتصاد100/نائب‌رییس اتحادیه لوازم‌خانگی:

افزایش قیمت پکیج و رادیاتور تکذیب می‌شود

اقتصاد100- نائب‌رییس اتحادیه لوازم‌خانگی، افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت پکیج رادیاتور را تکذیب کرد و گفت: این دسته از محصولات نیز همچون دیگر لوازم خانگی در ماه‌های اخیر بین 5 تا 10 درصد افزایش داشته است.

افزایش قیمت پکیج و رادیاتور تکذیب می‌شود

به گزارش گروه لوازم‌خانگی، در روزهای اخیر برخی خوانندگان سایت در تماس با خبرنگار اقتصاد100 از افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت برخی انواع پکیج رادیاتور و کمبود این کالاها در بازار خبر دادند.

پیگیری خبرنگار ما از «محمدحسین اسلامیان» نائب رییس اتحادیه لوازم‌خانگی خلاف این ادعا را ثابت کرد و وی گفت: افزایش 40 درصدی یک پکیج 15 میلیون تومانی، به معنای رشد 6 میلیون تومانی قیمت است که چنین چیزی اکنون در بازار وجود ندارد.

این مقام صنفی خاطرنشان‌کرد: اکنون انواع پکیج شرکت‌های لورچ، ایران رادیاتور و بوتان به میزان کافی در بازار موجود است و مشکلی بابت عرضه وجود ندارد.

وی تصریح‌کرد: در شرایط فعلی رکود بازار، اگر قرار باشد افزایش قیمت بیش از 10 درصدی را شاهد باشیم، به دلیل کشش ناپذیری بازار منطقی نخواهد بود و منجر به از دست رفتن مشتریان خواهد شد؛ بنابراین رشد قیمتی 30 تا 40 درصدی قویا تکذیب می شود.

اسلامیان، رشد 5 تا 10 درصدی قیمتی شرکت ها را از ابتدای امسال تاکنون عنوان کرد و اظهار داشت: اکنون عمده تولیدکنندگانی که سهمی در بازار دارند، این افزایش نرخ ها را اعمال کرده اند که برخی از آنها در آذر ماه و بعضی دیگر در دی‌ماه امسال بوده است. اما از ابتدای بهمن ماه تاکنون افزایش قیمتی مشاهده نشده است.

وی، میزان افزایش قیمتی اجازه داده شده به شرکت‌ها را در صلاحیت این اتحادیه ندانست و گفت: وزارت صمت و سازمان حمایت متولی این مساله هستند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما