فناوری های درخشان در ماشین ظرفشویی هوشمند ال جی

اقتصاد100- برند ال جی بتازگی یک ماشین ظرفشویی هوشمند عرضه کرده که می تواند بدون دردسر و مصرف آب و مواد شوینده اضافی، سمج ترین لکه های ظروف را نیز پاک کند و درنهایت درخشندگی ظروف، شما را به تعجب وادارد.

فناوری های درخشان در ماشین ظرفشویی هوشمند ال جی

به گزارش گروه لوازم خانگی،این ماشین ظرفشویی همچنین با اتصال به اینترنت وای فای خانه می تواند با اپلیکیشن SmartThinQ®  در  گوشی های اندرویدی یا ios سینک شود و از راه دور آن را کنترل کنید.

ماشین ظرفشویی پاور استیم PowerSteam® از سری لوازم خانگی Signature Kitchen Suite ال جی می تواند به لطف فناوری‌های مختلفی که در آن به کار رفته ازجمله تکنولوژی هایی همچون پرو دینامیک همراه با خشک کننده آسان  QuadWash™ Pro و Dynamic Heat Dry ، یک چرخه کامل را در کمتر از یک ساعت به پایان برساند.

ظرفشویی هوشمند

این ماشین ظرفشویی براق از جنس استیل ضد زنگ(استینلس استیل) ساخته شده و دارای کنترل‌های مخفی است که درست در بالای در ماشین ظرفشویی جای گرفته است. یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در تولید این ظرفشویی فوق العاده، تکنولوژی TrueSteam  است که از آن برای کمک به حذف لکه و آثار باقیمانده مواد غذایی همچون کیک و... استفاده می شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده که لکه های آب و آهک های چسبیده به ظروف شیشه ای را نمی توانید به راحتی تمیز کنید. اما این فناوری می تواند با توانمندی بالای خود به کاهش لکه‌های آب کمک ‌کند.

فناوری QuadWash Pro هم از جت‌های پرفشار آب برای تمیز کردن ظروف از چندین  زاویه استفاده می کند تا مطمئن شوید که ظروف شما تمیز، براق و درخشان می شوند. تکنولوژی Dynamic Heat Dry نیز هوای داغ را در ماشین ظرفشویی به گردش درمی آورد تا ظروف زودتر خشک شوند.

این ماشین ظرفشویی همچنین دارای رک ها و قفسه هایی با نام SmartRack tm است که می تواند خود را با تمام سایزهای قابلمه ها،قابلمه و ماهیتابه و انواع لیوان ها سازگار کند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما