دردسرهای تازه برندهای لوازم خانگی علاقمند به هوشمندسازی
اقتصاد100- کمپانی ها و برندهای ال جی و ویرپول اخیرابر سر دوراهی برای سرمایه گذاری در تولید لوازم خانگی هوشمند هستند چرا که بسیاری از مشتریان این برندها علاقه ای به استفاده از لوازم «هوشمند» ندارند یا این دستگاه ها را پس از خریداری، به اینترنت متصل نگه نمی دارند.
به گزارش گروه لوازم خانگی، این مورد را عده ای،دردسر تازه برخی برندهای لوازم خانگی می دانند. این سازندگان لوازم خانگی به سرمایه گذاری و تلاش برای افزایش درآمد از طریق دستگاه ها و لوازم خانگی متصل به اینترنت ادامه می دهند، اما مشکل اینجاست که بسیاری از مشتریان روی خوشی به این لوازم خانگی هوشمند نشان نمی دهند.
تازه ترین گزارش شرکت لوازم خانگی ال جی الکترونیک نشان می دهد که کمتر از نیمی از لوازم هوشمنداین شرکت که به فروش رسیده است به اینترنت متصل میمانند و کاربران به موضوع اتصال به اینترنت این وسایل هوشمند اهمیت چندانی نمی دهند.
البته ال جی برای افزایش این تعداد،تلاشی جدی دارد. اما کمپانی ویرپول بدون اشاره به جزییات،اعلام کرد که بیش از نیمی از لوازم هوشمند آن که فروخته شده، همچنان به اینترنت متصل هستند بنابراین در این شاخص،ال جی را پشت سر گذاشته است
ارسال نظر