گوشواره اسپرت طلا قطره‌ای و اشکی در سال 1402 ترند شد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوشواره طلا اسپرت دخترانه و زنانه مدل هایی می باشند که در استفاده روزمره استفاده آنها ما را دچار خستگی نمی کند.

گوشواره اسپرت طلا قطره‌ای و اشکی در سال 1402 ترند شد + عکس

گوشواره طلا اسپرت چه مدل گوشواره ای می باشد؟ مدت‌ها به‌دنبال گوشواره‌ای بودم که بتوانم در هر مناسبت و با هر لباسی از آن استفاده کنم. من همیشه استایل‌های ساده و مینیمال را به لباس‌های سنگین و مجلسی ترجیح می‌دادم. بااین‌حال چون سررشته‌ای در مد و سبک‌شناسی نداشتم، برای تمامی استایل‌های ساده و مینیمال کلمه «اسپرت» در ذهنم نقش می‌بست؛ پس برای تکمیل کردن ظاهر خودم به‌دنبال گوشواره طلا اسپرت بودم.

زمانی‌که گوشواره اسپرت را در اینترنت جستجو می‌کردم، با تصاویری از گوشواره‌هایی مواجه می‌شدم که طرح‌های ورزشی داشتند. از طرح توپ‌های فوتبال و بسکتبال گرفته تا دمبل‌های ورزشی که تبدیل به طرح‌هایی برای گوشواره شده بودند. در بهترین حالت با گوشواره‌هایی روبه‌رو می‌شدم که بسیار کوچک و سبک بودند. این گوشواره‌ها هیچ جلوه زیبایی نداشتند و فقط برای بسته نشدن سوراخ گوش مناسب بودند؛ اما به‌دلیل کوچک و سبک بودن به گوشواره‌های ورزشی یا همان گوشواره‌های اسپرت شناخته می‌شدند.

هیچ‌کدام از این طرح‌ها مناسب من نبودند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم اطلاعات بیشتری درباره انواع گوشواره کسب کنم. با شناخت مدل‌های متنوع گوشواره توانستم آن‌هایی را که با استایل‌های گوناگون هارمونی پیدا می‌کنند یا در بیشتر مناسبت‌ها یا مکان‌ها قابل‌استفاده هستند، جمع‌آوری کنم. در آخر توانستم فهرستی جدید برای گوشواره طلا اسپرت دخترانه تهیه کنم. در ادامه این اطلاعات را با شما خواننده عزیز به اشتراک خواهم گذاشت.

من قبول دارم که کلمه «اسپرت» در معنای لغوی به‌معنای ورزش است؛ درنتیجه می‌توان تمام مشتقات ورزشی را در دسته اسپرت جای داد؛ ولی در زبان محاوره «اسپرت» معنایی جدید پیدا کرده است. در حال حاضر ما کلمه اسپرت را فقط برای تیپ‌ها و استایل‌های ورزشی به کار نمی‌بریم؛ بلکه برای تمامی استایل‌هایی که حالت رسمی و مجلسی نداشته باشند یا راحت باشند از کلمه «اسپرت» استفاده می‌کنیم.

به‌خوبی می‌دانم که ازنظر اهل مد و هنر زیبای طراحی لباس به کار بردن چنین اصطلاحی درست نیست؛ ولی برای ما که اطلاعی از سبک‌های مختلف پوشش نداریم و نمی‌توانیم نام تمامی سبک‌ها را به خاطر بسپاریم، اشکالی ندارد از کلمه «اسپرت» برای رساندن منظورمان استفاده کنیم. با این دید می‌خواهم چند سبک گوشواره را که می‌توانند به‌عنوان گوشواره اسپرت طلا مورداستفاده قرار بگیرند، معرفی کنم.

گوشواره اسپرت طلا قطره‌ای و اشکی

گوشواره‌های قطره‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تیپ‌های اسپرت، ساده، غیر مجلسی، کژوال یا مینیمال هستند. این گوشواره‌ها کمی پایین‌تر از لاله گوش آویزان می‌شوند. در این حالت جواهر، سنگ، مروارید یا پلاک گوشواره زیر لاله گوش قرار می‌گیرد و جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما