انواع مدل‌های دکمه سر دست برای مردان خوش پوش

طلا و جواهر اقتصاد 100: این دکمه مدل‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با مطالعه‌ی ویژگی آن‌ها مناسب‌ترین نوع را برای خود انتخاب کنید؛ با توجه به این موضوع در این بخش به معرفی محبوب‌ترین مدل‌های این اکسسوری پرداخته‌ایم.

انواع مدل‌های دکمه سر دست برای مردان خوش پوش

۱. مدل دم وال (Whale Back)

در این مدل که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دکمه‌های سر آستین است بخش ضامن به شکل دم وال طراحی شده و برای استفاده از آن کافی است که قسمت ضامن را بچرخانید تا با پایه در یک راستا قرار بگیرد. بعد از آن دکمه را از جادکمه‌ای رد کنید و دوباره بچرخانید تا قفل شود.

از آنجایی که این مدل‌ دکمه‌های سردست به صورت انبوه تولید می‌شوند به میزان فراوانی در بازار موجود هستند و قیمت مناسبی هم دارند.

۲. مدل لولایی (Bullet back)

ساختار این مدل مشابه به مدل دم وال است اما پایه‌ی آن به شکل یک قاب توخالی و بخش پایینی آن هم به شکل یک سیلندر باریک است. برای قفل کردن این مدل باید بخش ضامن (سیلندر)‌ را درون پایه بچرخانید تا به صورت عمود بر آن قرار بگیرد.

۳. مدل زنجیری (Chain Link)

قدیمی‌ترین مدل دکمه سر دست چیست؟ مدل زنجیری یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های دکمه‌ی سر دست است که تا پیش از انقلاب صنعتی هم وجود داشتند. دو طرف این مدل توسط یک زنجیر به هم متصل شده و در مجموع این دکمه‌ها حالت سنتی‌تری دارند.

دکمه‌های زنجیری در مقایسه با سایر مدل‌ها سرآستین را شل‌تر بسته و به دلیل اینکه دو طرف آن‌ها طرح‌دار است می‌توانند ظاهر زیبایی را از هر دو سمت ایجاد کنند.

۴. مدل توپی (Ball Return)

این مدل‌ها دارای پایه‌ی خمیده و قسمت توپی سنگین در انتهای خود هستند. جالب است بدانید که مدل‌های توپی در مقایسه با مدل‌های لولایی شل‌تر و در مقایسه با مدل‌های زنجیری هم محکم‌تر هستند.

در مواردی این دکمه‌ها را از فلزات ارزشمند می‌سازند؛ بنابراین قیمت آن‌ها می‌تواند در مقایسه با سایر مدل‌ها بیشتر باشد. استفاده از دکمه‌های توپی آسان است و کافی است که بخش کوچک پشتی آن را از داخل جادکمه رد کنید.

نکات مهم در زمان استفاده از دکمه سر دست

اگر یک رویداد رسمی پیش روی دارید برای بهتر شدن ظاهر و استایل خود در زمان استفاده از دکمه‌های سر دست حتماً به نکات ذکرشده در این بخش توجه کنید:

با مدل‌های ساده شروع کنید: اگر دفعه‌ی اول است که به سراغ استفاده از دکمه‌های سرآستین می‌روید بهتر است کار خود را با مدل‌های ساده و کاربردی مثل دم وال شروع کنید.

به سراغ رنگ‌های ریسکی نروید: بهترین رنگ‌ها برای دکمه سرآستین خاکستری، مشکی، آبی و نقره‌ای هستند که به راحتی با همه‌رنگ کت و شلوار و آیتم‌های گوناگون ست می‌شوند.

برای تمایز از سایرین به سراغ دکمه‌های دست‌ساز بروید: اگر می‌خواهید از سایر افراد حاضر در مراسم متمایز شوید می‌توانید به سراغ مدل‌های دست‌ساز با سنگ‌های قیمتی بروید.

می‌توانید رنگ بدنه و نگین دکمه را با لباس و سایر اکسسوری‌های خود ست کنید.

اگر رنگ و طرح دکمه با کراوات شما همخوانی داشته باشد درخشش بیشتری در استایل‌تان ایجاد می‌شود.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما