حلقه نامزدی گران قیمت این زن جذاب سینما مد روز شد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100 : افراد معروف خصوصاً بازیگران که در جوامع امروزی با عنوان سلبریتی شناخته می شوند، بسیار مورد توجه عموم مردم جامعه قرار می گیرند.

 حلقه نامزدی گران قیمت این زن جذاب سینما مد روز شد + عکس

این مسئله تنها مختص دنیای کنونی که اخبار داغ سلبریتی ها از سراسر جهان توسط رسانه ها و شبکه های فضای مجازی قابل دریافت است نیست، بلکه از زمانی که اولین فیلم ها ساخته شدند و افرادی در این فیلم ها به ایفای نقش پرداخته و به همین سبب نیز معروف شدند و در قلب و ذهن مردم جایگاه ویژه ای کسب کردند، رفتار و گفتار و کردار آنها بر روی زندگی و فرهنگ و رفتار مردم تأثیر گذاشت. بسیاری از بازیگران معروف می توانند بر پوشاک و حتی گفتار مردم جامعه تأثیرگذار باشند و سبک خاصی از پوشش و حتی طرز فکر را رواج دهند. زیور آلات بازیگران معروف نیز همواره مد نظر طرفداران و همچنین عموم مردم قرار داشته است و برخی هنگام خرید انواع انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج خود از حلقه ازدواج بازیگران معروف، الهام گرفته اند.

انگشتر طلا پاریس هیلتون

انگشتر طلا این بازیگر معروف که از جانب همسرش به عنوان حلقه ازدواج به او هدیه داده شد، جزو گران قیمت ترین حلقه های ازدواج بازیگران هالیوودی به شمار می رود. الماس به کار رفته در ساخت این حلقه، ۲۴ قیراطی بوده و ارزشی معادل ۷.۴ میلیون دلار دارد و هنوز هم این حلقه نامزدی مد روز است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما