انگشترهای شیک جواهر زنانه ساره بیات جنجال کرد + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساره بیات بازیگر مشهور زن ایرانی ۹ مهر ماه متولد شده است. او از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و سال ۱۳۸۴ در سریال یک مشت پر عقاب نقش آفرینی کرد.

انگشترهای شیک جواهر زنانه ساره بیات جنجال کرد + عکس ها

انگشترهای شیک و خاص ساره بیات بازیگر معروف سینما

وی همچنین در سریال دل و عاشقانه نیز نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر تصاویری از انگشتر ساره بیات بازیگر معروف سینما را قرار داده ایم.

ساره بیات

ساره بیات

نکاتی برای خرید انگشتر نگین دار

کیفیت رنگ نگین: پس از اطمینان از درجه اصالت نگین و طبیعی بودن آن، لازم است رنگ نگین هم مورد بررسی قرار گیرد. البته هر شخص توانایی تشخیص درست کیفیت درجه رنگ نگین را ندارد و فقط گوهرشناسی خبره و مورد اعتماد می‌تواند با بررسی فاکتورهای مختلف و آزمایشات معمول روی نگین جواهراتی، درجه کیفیت آن را مشخص کند. اما آنچه واضح است اینکه، بهترین رنگ نگین، باید زنده، یکنواخت و چشم‌نواز باشد.

وزن و ابعاد نگین: نگین‌های جواهراتی مختلف بر اساس معیارهایی چون: وزن و ابعاد مورد سنجش قرار می‌گیرند و قیمت هر یک از آنها متناسب با ابعاد و وزن نگین مختلف خواهد بود؛ یعنی هر قدر وزن نگین بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

البته این تنها معیار نیست، زیرا ممکن است نگینی وزن کمی داشته باشد، اما ابعاد به نسبت درشتی داشته باشد و همین امر باعث افزایش قیمت نگین شود و حتی آن را در رده نگین‌های کلکسیونی قرار دهد.

تراش نگین: نوع تراش نگین می‌تواند تأثیر مطلوبی روی میزان قیمت نگین‌های جواهراتی داشته باشد و این امر کاملاً به شایستگی گوهرتراش وابسته است تا با تراش خاص خود، رنگ و خواص نوری نگین را به زیبایی به نمایش بگذارد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما