طلا برای دومین روز باز هم درخشید!

طلا و جواهر اقتصاد 100 : طلا امروز ضمن به دست آوردن کشش صعودی در دومین روز متوالی، به منطقه عرضه 2040 الی 2042 دلاری نزدیک شد.

طلا برای دومین روز باز هم  درخشید!

به گزارش  «اف‌ایکس استریت» طلا (XAU/USD) برای دومین روز متوالی در روز سه‌شنبه، کشش مثبتی را به دست می‌آورد و در نیمه‌ی اول جلسه‌ی معاملاتی اروپا، به طور پیوسته به منطقه عرضه 2040 الی 2042 دلاری نزدیک‌تر می‌شود.

روز سه‌شنبه، دومین روز متوالی است که طلا (XAU/USD) کشش مثبتی را از آن خود می‌کند و در معاملات اولیه‌ی اروپایی خود را به منطقه‌ی عرضه 2040-2042 دلاری می‌رساند.

با نگاهی به رویدادهای مهم می‌توان مشاهده کرد که ترس از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به گسترش بحران وسیع‌تر در منطقه منجر می‌شود و بدین ترتیب، اثرات خوش‌بینی اخیر در بازارها را از بین می‌برد.

گذشته از آن، کاهش بیشتر بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده، عامل کلیدی حمایت از فلز زرد بدون بازده است.

با این حال، سناریوی خرید نسبتأ مطلوب پیرامون دلار آمریکا (USD) ممکن است معامله‌گران را از شرط‌بندی‌های صعودی تهاجمی پیرامون قیمت طلا باز دارد. سرمایه‌گذاران همچنین ممکن است ترجیح دهند پیش از جلسه‌ی مهم سیاست پولی FOMC که این سه شنبه آغاز می‌شود، در حاشیه منتظر بمانند. 

گفتنی است این نشست ممکن است سرنخ‌هایی در مورد تصمیمات نرخ آتی ارائه دهد و انگیزه‌ی جهت‌گیری جدید را برای طلا (XAU/USD) ایجاد کند. این امر، به نوبه‌ی خود، قبل از موقعیت‌یابی برای هر حرکت صعودی بیشتر طی روز، متضمن اندکی احتیاط خواهد بود.

با توجه به ریسک رویداد بانک مرکزی، معامله‌گران در روز سه‌شنبه، نشانه‌هایی از سند اقتصادی ایالات متحده را در نظر خواهند داشت که شامل انتشار شاخص اعتماد مصرف‌کننده‌ی هیئت کنفرانس و داده‌های فرصت‌های شغلی JOLTS است. روشن است که این امر، در کنار بازده اوراق قرضه‌ی ایالات متحده، نه‌تنها بر پویایی قیمت دلار تأثیر می‌گذارد، محرکی نیز برای قیمت طلا ایجاد می‌کند.

افزون بر آن، احساس ریسک گسترده‌تر باید به ایجاد فرصت‌های تجاری کوتاه‌مدت پیرامون فلز امن کمک کند.

از چشم‌انداز تکنیکال، گاوها ممکن است قبل از شرط‌بندی جدید، همچنان منتظر یک حرکت پایدار فراتر از منطقه‌ی عرضه 2040 تا 2042 دلاری باشند و برای هرگونه سود بیشتر موقعیت‌یابی کنند.

با توجه به اینکه نوسانگرهای نمودار روزانه به تازگی حرکت خود را به سمت قلمرو مثبت آغاز کرده‌اند، پس از آن، قیمت طلا می‌تواند قبل از بازگشت به رقم گرد 2100 دلار، به منطقه مقاومت 2077 دلاری صعود کند.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که کف نوسانی یک شبه، در محدوده 2020-2019 دلار، هم‌اکنون از روند نزولی فوری که قبل از منطقه 2012-2010 دلاری و علامت روانی 2000 دلار قرار دارد، محافظت می‌کند.

بدیهی است که شکست متقاعدکننده به زیر 2000 دلار، به عنوان یک محرک جدید برای معامله‌گران نزولی در نظر گرفته می‌شود و SMA 100 روزه را که در حال حاضر نزدیک به منطقه 1978-1977 دلاری است، مشخص خواهد کرد.

قیمت طلا در نهایت می‌تواند تا سطح SMA بسیار مهم 200 روزه، در حوالی منطقه 1964 دلاری تنزل یابد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما