با خواص جادویی الماس برای روح و جسم بیشتر آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : از خصوصیات این گوهر می توان به بعد روحانی این گوهر اشاره کرد. این گوهر قادر است شخص را در فعالسازی لوب پیشانی مغز که مکان اکثر توانایی های ما بعد الطبیعه و هوشیاری شهودی است، یاری رساند.

با خواص جادویی الماس برای روح و جسم بیشتر آشنا شوید

خواص الماس بر روح و جسم

 بلورهای نگین مبدل هایی هستند که این توانایی را دارند انرژی های ارتعاشی با بسامد زیاد را برای خویشتن هوشیار در دسترس تر قرار دهند. در سنگ درمانی با الماس این گوهر قادر است چاکراهای قلب (چهارم)، چشم سوم (چاکرای ششم) و تاج (هفتم) را تقویت کند و پرورش دهد.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های این نوع سنگ ها رنگ منحصر به فرد آن ها می باشد. به علت داشتن رنگ سفید خود می توانند آسان کننده ورود به سطوح برتر ارتعاشی روانی باشند.

در زینت کردن هر روزه، قادر هستند توانایی شخص برای تمرکز هوشیارانه بر روی اظهار اهداف و رویاهای شخصی را تشدید کنند. “شدت” کلید واژه ای برای  این گوهر است. بلورهای این گوهر این توانایی را دارند که انرژی سنگ های دارای ارتعاش بالا نظیر مولداویست، فناکیت، آززتولیت، هردریت، سلستین، شیشه آسمانی طلایی لیبی، شیشه آسمانی تبتی و نمونه بسیار زیاد دیگری را ارتقا داده و چند برابر تقویت کند.

بطور کلی ویژگی های سنگ الماس از دیدگاه احساسی شامل پیروزی، امید، وفاداری، خلوص و افزایش دهندگی عشق می باشد. این گوهر بر محدوده احساسی برای تقویت قدرت همه سطوح احساسی عمل می کند. بنابراین، شخص باید نسبت به زینت کردن با الماس به صورت هوشیار عمل کند و درصورتی که شخص در یک قالب بد ذهنی قرار دارد باید آنها را از خود دور نگه دارد. علاوه بر این آنها قادر هستند از لحاظ درمانی برای تشدید و پیدایش موضوعات احساسی مستور مانده مورد استفاده قرار گیرند.

در باورهای باستان گفته می شود که این گوهر به علت سختی بسیار بالا و ارتباط آن با خورشید، حاوی انرژی بالایی برای طلسم و جادو برای افزایش قدرت جسمانی می باشد. در بعضی فرهنگ ها به علت ذات خیره کننده آن، سنگی محافظ به شمار می آمد .

در منابع کهن ایرانی نقل شده طبع این نگین سرد و خشک است و قرار دادن آن روی شکم موجب رفع دل پیچه، مشکلات معده و گوارشی می شود. همینطور در اطفال موجب می شود از صرع محفوظ بمانند. (معرفه الجواهر)

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما