سناریوی نوسان طلا و نفت

طلا و جواهر اقتصاد 100: گزارش‌های تورمی از عدم فشارها خبر می‌دهند و از این رو، قیمت‌ها در بازارها دستخوش نوسانات زیادی هستند.

سناریوی نوسان طلا و نفت

به گزارش  «اف‌ایکس استریت»، در چشم‌انداز گزارش‌های تأثیرگذار ایالات متحده، داده‌های تورم، درآمد و هزینه برای این کشور در روز جمعه منتشر شد و آنچه از بررسی آمار و ارقام بر می‌آید، این اعداد مطابق با انتظارات بودند.

هزینه‌ها در ماه گذشته، 0.7 درصد افزایش یافت و به راحتی از 0.5 درصد مورد انتظار، فراتر رفت. به علاوه، داده‌های کذایی در صدر آمار تجدید‌نظرشده‌ی ماه نوامبر قرار گرفت و بیانگر افزایش از 0.2 درصد قبلی به 0.4 درصد بود. با مدنظر قراردادن همه‌ی رویدادها، این خود نشانه‌ی آشکاری است که بیان می‌کند شاخص مصرف‌کننده و اقتصاد ایالات متحده در سال جدید در وضعیت بسیار سالمی قرار دارند.

انتشار این گزارش در کنار داده‌های تورمی یا PCE که شاخص ترجیحی فدرال رزرو است، علاوه بر اینکه منجر به تسکین سرمایه‌گذاران می‌شود، حاکی از آن است که افزایش مجدد فشارهای تورمی در افق نخواهد بود. در حال حاضر، کاهش نرخ بهره در ماه مارس همچنان یک احتمال بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

هم‌اکنون مقامات، با هدف 2 درصدی فدرال رزرو، با نرخی بسیار سازگارتر به کار ادامه می‌دهند. 

طلا همچنان بالای 2000 دلار است

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی، اندکی کاهش یافت، اما حتی با وجود تردیدها در مورد کاهش در سال جاری، همچنان به راحتی بالای سطح 2000 دلار باقی مانده است.

داده‌هایی که امروز در تئوری فعالان بازار است، به کاهش نرخ‌ها در ماه مارس و البته کاهش‌های خیلی بیشتر در سال جاری کمک می‌کنند؛ با این حال، قیمت‌ها ثابت هستند و ارقام مخارج مصرف‌کننده ممکن است مانع از فریب مردم شود.

نفت پس از سقف قیمت دو ماهه، ثابت می‌ماند

قیمت نفت امروز پس از رسیدن به بالاترین سطح دو ماهه روز قبل، ثابت است. جهش به بالای 80 دلار برای نفت برنت که در یک ماه گذشته با مشکل مواجه بود، به‌ویژه در بحبوحه‌ی خطرات خاورمیانه و ارقام اقتصادی فراتر از انتظار ایالات متحده، می‌تواند به عنوان یک حرکت روانی بزرگ تلقی شود. با این حال، قیمت‌ها مطمئناً هنوز آنچنان بالا نیستند که نگرانی‌های تورمی را در این مرحله برانگیزند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما