نوسان طلا در محدودیت قرار گرفت

طلا و جواهر اقتصاد 100: در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر شاخص اصلی مصرف شخصی ایالات متحده هستند، طلا در نیمه‌ی دوم روز جمعه همچنان در حدود 2020 دلار در نوسان بود.

نوسان طلا در محدودیت قرار گرفت

به گزارش«اف‌ایکس استریت» طلا در نیمه‌ی دوم روز جمعه همچنان در حدود 2020 دلار در نوسان بود.

گفتنی است بازده اوراق قرضه‌ی 10 ساله‌ی خزانه‌داری ایالات متحده در پی انتشار داده‌های تورم دسامبر PCE به 4.1 درصد کاهش یافت و به طلا (XAU/USD) اجازه داد تا جایگاه خود را حفظ کند.

قیمت طلا (XAU/USD) همچنان گرفتار محدوده محدودی است؛ در این بین، سرمایه‌گذاران منتظر شاخص اصلی مصرف شخصی ایالات متحده - شاخص قیمت (PCE) برای ماه دسامبر هستند.

از طرفی در چشم‌انداز گزارش‌های کلیدی، داده‌های اصلی تورم، منعکس‌کننده‌ی سرنخ‌های تازه‌ای پیرامون این موضوعات هستند که آیا فدرال رزرو به موضع محدودکننده‌ی نرخ بهره‌ی خود در ماه مارس پایبند خواهد ماند یا آماده‌ی کاهش نرخ‌های بهره است. ناگفته نماند که تصمیم‌گیری بر سر این دوراهی، برای طلای بدون بازده سرنوشت‌ساز خواهد بود.

شاخص‌های اقتصادی مانند مخارج مصرف‌کننده، بازار کار و تولید ناخالص داخلی (GDP) قوی باقی مانده‌اند و به سیاست‌گذاران فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا حداقل برای شش ماه اول سال 2024، حامی نرخ‌های بهره‌ی بالاتر باشند. با این حال، چنانچه تورم بنیادین در داده‌های PCE فعلی، سرسختانه بالا بماند، استدلال به نفع موضع سیاست محدودکننده، تقویت خواهد شد.

تحلیل اجمالی تکنیکال

معاملات جانبی طلا همچنان در محدوده‌ی محدود ادامه دارد و تمرکز بیشتر بر روی سیاست نرخ بهره فدرال رزرو است که هفته‌ی آینده اعلام خواهد شد. بدیهی است که این فلز گرانبها در تلاش برای حفظ سطحی بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (50-EMA) است و در حدود 2015 دلار معامله می‌شود.

اگر طلا به زیر حمایت روانشناختی 2000 دلار برسد، روند نزولی جدیدی تظاهر می‌یابد. به علاوه، نوسانگرهای مومنتوم، از کاهش شدید نوسانات خبر می‌دهند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما