محدوده معاملات طلا محدود شد + جزئیات

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا (XAU/USD) همچنان در معاملات روز چهارشنبه اروپا در حال رشد است، اما انتظار می‌رود که فروش متعاقبی نداشته و در محدوده معاملاتی چند روزه محدود شود.

محدوده معاملات طلا محدود شد + جزئیات

به گزارش «اف‌ایکس استریت» قیمت طلا (XAU/USD) همچنان در معاملات روز چهارشنبه اروپا در حال رشد است، با این حال، انتظار می‌رود که فروش متعاقبی نداشته و در محدوده معاملاتی چند روزه محدود شود.

به نظر می‌رسد معامله‌گران ترجیح می‌دهند در انتظار نشانه‌های بیشتری در مورد زمان شروع کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بمانند و از شرط‌بندی تهاجمی کناره‌گیری می‌کنند. از این رو، تمرکز بر روی انتشارات کلان مهم این هفته ایالات متحده اعم از PMI های فلش، GDP سه ماهه‌ی چهارم و شاخص قیمت PCE هسته باقی می‌ماند که به ترتیب در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ارائه می‌شوند.

با توجه به ریسک‌های داده‌های کلیدی، به نظر می‌رسد که فعالان بازار انتظارات برای اولین کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را از ماه مارس تا ماه مه به عقب انداخته‌اند که به نوبه‌ی خود به عنوان یک عامل کلیدی برای تضعیف قیمت طلا بدون بازده در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، عقب نشینی جزئی بازده اوراق خزانه‌داری ایالات متحده، دلار آمریکا (USD) را در زیر بالاترین سطح از 13 دسامبر که روز سه شنبه لمس کرد، در حالت تدافعی نگه می‌دارد. این موضوع، در کنار نگرانی در مورد درگیری متداوم در خاورمیانه و چشم‌انداز نامطمئن اقتصاد جهانی، باید به محدود‌کردن زیان‌ها برای پناهگاه امن طلا (XAU/USD) کمک کند.

تحلیل تکنیکال: قیمت طلا زیر منطقه عرضه 2040 الی 2042 دلاری قرار دارد

از منظر تکنیکال، منطقه 2,022-2,020 دلاری ممکن است قبل از سقوط هفتگی، در حدود منطقه 2017-2016 دلار که روز دوشنبه لمس شد، تا حدودی از قیمت طلا حمایت کند. به دنبال آن، کف قیمت یک ماهه، حدود 2000 دلار تعیین‌شده در هفته‌ی گذشته واقع می‌گردد که در صورتی که قاطعانه شکسته شود، به عنوان یک محرک جدید برای معامله‌گران نزولی تلقی خواهد شد.

سپس طلا (XAU/USD) ممکن است برای تسریع سقوط به سمت حمایت متوسط 1988 دلاری آسیب‌پذیر شود و در نهایت به میانگین متحرک ساده 100 روزه (100-SMA) کاهش یابد که در حال حاضر در منطقه 1972 دلاری و SMA-200 روزه در نزدیکی منطقه 1964-1963 دلار قرار دارد.

از طرف دیگر، هر پیشروی معناداری فراتر از مانع فوری 2029 الی 2030 دلاری ممکن است همچنان با مقاومت سخت در نزدیکی منطقه عرضه 2040 الی 2042 دلاری مواجه شود. با این حال، برخی از خریدهای متعاقب ممکن است چشم‌انداز نزولی کوتاه‌مدت را خنثی کند و باعث افزایش کوتاه‌مدت شود.

پس از آن قیمت طلا ممکن است قبل از اینکه بخواهد عدد گرد 2100 دلاری را به‌دست آورد، به منطقه 2077 دلار صعود کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما