ساعت کار انس جهانی طلا چگونه است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت کار انس جهانی طلا در بازار‌های مختلف به عوامل متنوعی نظیر مناطق زمانی، تعطیلات رسمی، و تقویم‌ کشورهای مختلف بستگی دارد.

ساعت کار انس جهانی طلا چگونه است؟
 اطلاع از ساعات کاری معاملات انس جهانی به تریدرها کمک می‌کند تا معامله و تریدی حرفه‌ای‌تر داشته باشند و بتوانند با استفاده از نوسانات سود بسیاری کسب کنند.در این نوشته ضمن معرفی بازار انس جهانی به بررسی ساعات باز و بسته شدن بازار‌های مختلف می‌پردازیم.

روند باز و بسته شدن ساعت کار بازار جهانی طلا

بازار معاملات انس جهانی در به صورت ۲۴ ساعته در پنج روز هفته به جز روزهای شنبه و یک‌شنبه فعالیت دارند. بازار بین‌المللی ارز هر دوشنبه از شرقی‌ترین کشورهای جهان شروع به فعالیت می‌کنند و در غربی ترین نقطه، فعالیت آن‌ها پایان می‌یابد. ساعت کار انس جهانی از سیدنی استرالیا شروع می‌شود و در بازار نیویورک در آمریکا پایان می‌یابد.

این بازارهای معاملاتی ۲۴ ساعته و بدون وقفه و با دسترسی آسان در اختیار معامله‌گران قرار گرفته است. این بازارها معمولا به صورت هم‌زمان و موازی فعالیت نمی‌کنند؛ بلکه با بسته شدن یک بازار، بازار دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نمودار ساعت کار انس جهانی طلا

این بازار ابتدا در شرقی‌ترین بازارها مانند سیدنی و توکیو آغاز می‌شود و پس از گذشت چند ساعت، باوجود باز بودن بازارهای مالی آسیا، بازارهای خاورمیانه شروع به کار می‌کنند و سپس بازارهای اروپای شرقی و دیگر مناطق اروپا شروع به فعالیت می‌کنند. به همین ترتیب پیش می‌روند تا به بازارهای آمریکا می‌رسند و سپس مجدد از آسیا شروع به فعالیت می‌کنند. توجه داشته باشید که ممکن است که این‌گونه ساعات این‌گونه بازارها براساس چرخش فصلی تابستان و زمستان تغییر کند.

ساعات کار انس جهانی به وقت تهران

در جدول زیر می‌توانید ساعت کار انس جهانی را به وقت تهران مشاهده کنید:

نام بازار جهانی ساعت باز شدن بازار ساعت بسته شدن بازار

بازار جهانی توکیو ۳:۳۰ ۱۲:۳۰
بازار جهانی اروپا ۱۰:۳۰ ۲۰:۳۰
بازار جهانی لندن ۱۱:۳۰ ۲۰:۳۰
بازار جهانی نیویورک ۱۶:۳۰ ۱:۳۰
ساعت کار انس جهانی به وقت گرینویچ
گرینویچ یک استاندارد زمانی است که ساعت سایر مناطق جهان به روی آن تنظیم می‌شوند. اگر از این استاندارد استفاده می‌کنید بهتر است ساعت کار انس جهانی بر اساس گرینویچ را هم بدانید:

نام بازار جهانی ساعت باز شدن بازار ساعت بسته شدن بازار

بازار جهانی توکیو ۰:۰۰ ۹:۰۰
بازار جهانی اروپا ۷:۰۰ ۱۷:۰۰
بازار جهانی لندن ۸:۰۰ ۱۷:۰۰
بازار جهانی نیویورک ۱۳:۰۰ ۲۲:۰۰
بهترین ساعت ترید برای ایرانی‌ها
همان‌طور که گفتیم این بازارها در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال فعالیت هستند اما شما به عنوان یک معامله‌گر ایرانی باید بتوانید که ساعت و موقعیت خوب را شناسایی کنید و از معامله انجام شده سود خود را کسب کنید. طبق تحقیقات انجام شده توسط معامله‌گران، بهترین ساعات معامله در ایران ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۲۳۰  و ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ است.

علاوه‌بر ساعات، باید روزهایی که برای معامله بهترند را در نظر بگیریم. این گونه اطلاعات با حرفه‌ای تر شدن در این نوع بازارها به دست می‌آید و شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات از نوسانات بازار به نفع خود استفاده کنید و سود بسیاری را کسب کنید. همچنین افرادی که قصد معامله در این گونه بازارها را دارند، می‌توانند در ساعاتی که به ساعات مبدا آن‌ها نزدیک است، خرید و فروش کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما