فاکتور مصنوعات طلا باید مرحله به مرحله ثبت شود

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:قرار است سازمان امور مالیاتی طی امروز یا فردا برنامه ای در موبایل فعال کند که همکاران نیازی به مراجعه نداشته باشند و با نصب آن برنامه در موبایل می توانند به راحتی فاکتور خود را ثبت کنند.

فاکتور مصنوعات طلا باید مرحله به مرحله ثبت شود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر درباره نشست روسای صنف طلا و جواهر کشور با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:واقعیت این است که طلا فروشان مشکلی با سامانه مودیان ندارند و مرحله به مرحله کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد و اجرایی می شود اما درباره سامانه جامع تجارت ایراداتی به تبصره 4 ماده 17مطرح شد و از وزارت صمت درخواست شد تا این مشکلات و ایرادات بررسی شود و نتیجه به فعالان صنعت طلا اعلام شود.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار طلا گفت:ثبت کد ملی در سامانه مودیان لازم نیست و همان فاکتور سنتی اکنون باید به صورت سیستمی و سامانه ای ثبت شود و قرار است سازمان امور مالیاتی طی امروز یا فردا برنامه ای در موبایل فعال کند که همکاران نیازی به مراجعه نداشته باشند و با نصب آن برنامه در موبایل می توانند به راحتی فاکتور خود را ثبت کنند.

نیکخواه در مورد خرید و فروش طلای آب شده گفت:انشالله مشکلی با این داد و ستد نخواهیم داشت و مالیات بر ارزش افزوده ندارد و این موضوع روز گذشته عنوان شد اما فاکتور مصنوعات طلا باید مرحله به مرحله ثبت شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان خاطر نشان ساخت:در جلسات متعدد اعلام کرده ایم افرادی هستند که صرفا برای استفاده اقتصادی و فرار مالیاتی خرید طلا انجام می دهند و بارها گفته ایم این افراد به هیچ عنوان جزو خانوداه طلا و جواهر نیستند.

وی در پایان گفت: انشاله خبرهای خوبی در آینده نزدیک به همکاران صنعت طلا خواهیم داد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما