تحلیل کارشناسان مبنی بر برابری طلا و دلار

طلا و جواهر اقتصاد 100: بررسی برخی دارایی‌ها اعم از یورو، طلا و دلار نیوزیلند در برابر دلار حاکی از آن است که ابر ایچیموکو به روند صعودی اشاره دارد.

تحلیل کارشناسان مبنی بر برابری طلا و دلار

«اف‌ایکس استریت» در یادداشتی به بررسی نرخ برابری برخی دارایی‌ها در برابر دلار پرداخت و نوشت:

یورو/دلار (EURUSD) در حال آزمایش خطوط سیگنال نشانگر است. این ابزار بالاتر از ابر ایچیموکوست که به یک روند صعودی اشاره دارد. انتظار می‌رود که خط کیجون سن (Kijun-Sen) در سطح 1.1040 آزمایش شود و به دنبال آن تا 1.1235 صعود کند.

گفتی است سیگنال اضافی که افزایش را تأیید می‌کند، بازگشت از مرز پایین کانال صعودی خواهد بود. این سناریو را می‌توان با شکست مرز پایینی ابر با یافتن جای پایی زیر 1.0845 لغو کرد که به معنای کاهش بیشتر به سمت 1.0755 است.

طلا پس از اصلاح نزولی در حال افزایش است. این ابزار بالاتر از ابر ایچیموکو قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی است. آزمایش خط کیجون سن (Kijun-Sen) در سطح 2060 و به دنبال آن صعود به 2130 مورد انتظار است. یک سیگنال اضافی که این افزایش را تأیید می‌کند، بازگشت از مرز پایین کانال صعودی خواهد بود. این سناریو را می‌توان با شکست مرزهای پایین ابر با یافتن جای پای قیمت در سال 2015 لغو کرد که به معنای کاهش بیشتر تا سال 1975 خواهد بود.

دلار نیوزیلند/دلار آمریکا (NZD/USD) در یک کانال صعودی حرکت می‌کند. این ابزار بالاتر از ابر ایچیموکو است که یک روند صعودی را منعکس می‌کند. آزمایش خط کیجن سن (Kijun-Sen) در 0.6315 و به دنبال آن صعود به 0.6460 انتظار می‌رود. سیگنال اضافه‌ای که افزایش را تأیید می‌کند، بازگشت از مرز پایین کانال صعودی خواهد بود. این سناریو را می‌توان با شکست مرز پایین ابر با یافتن جای پایی در زیر 0.6165 لغو کرد که به معنای کاهش بیشتر به سطح 0.6155 است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما