گردنبند این سنگ جادویی سلامتی جسم را تضمین می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: با خواص و ویژگی های سنگ آکوامارین آشنا شوید.

گردنبند این سنگ جادویی سلامتی جسم را تضمین می کند

سنگ آکوامارین (aquamarine  ) ازواژه لاتین Aqua marinus به معنی ” آبی دریا ” گرفته شده است . عضو خانواده سنگ های بریل است رنگ آن، گاه سبز مایل به آبی است که در اثر اکسید های آهن موجود در ترکیب شیمیایی سنگ ایجاد میشود. سنگی بسیار با دوام، با درجه سختی 7.5 تا 8 و به درخشندگی شیشه است. به طور عمده در برزیل استخراج می شود ، اما ذخایر غنی آن نیز در کوههای Karakoram پاکستان یافت شده است.

انرژی بخشی سنگ آکوامارین

در منابع مختلف علمی از خواص انرژی سنگ اکوامارین مطالب زیادی منتشر شده است. در دوران باستان اعتقاد بر این بود که اکوامارین گنج پری دریایی است و ملوانان از آن برای غلبه بر ترس و محافظت از خود در برابر دریا استفاده میکردند و به همراه داشتن این سنگ را باعث آرامش دریا و جلوگیری از طغیان آن میدانستند . آکوآمارین به دلیل پیوندش با دریا، سنگ الهه دریای دوران باستان است.

از این سنگ برای مدیتیشن و مکاشفه استفاده میکنند و باور دارند مغناطیس ماه روی اکسید های آهن موجود در این سنگ اثر میگذارد. با قرار دادن قسمتی از این سنگ در آب به مدت سه ساعت زیر نور ماه که در فضای باز باشد و با نوشیدن آن آرامش بسیار خوبی را کسب خواهید کرد. آکوامارین یک کریستال عالی برای مراقبه و بیدارکردن توانایی های ماوراء طبیعه است .

چاکرای پنجم یا همان چاکرای گلو با این سنگ به تعادل میرسد . یکی از مهمترین خواص این سنگ قدرت بخشیدن به فرد برای غلبه بر ترس است. همچنین قدرت استدلال را تقویت کرده و باعث ایجاد آرامش قلبی و نظم دهی درونی به افکار میگردد. حتی در زمینه یادگیری فنون و مهارت، به یادگیری شنا نیز کمک میکند. کوامارین مخصوص خانم ها و جنس مونث است. سنگی عالی برای کودکانی است که در شرایط آسیب زا قرار گرفته اند و رفتار تهاجمی از خود بروز میدهند. سنگ ماه تولد اسفند ماهی‌ها و سمبل سلامتی، صداقت، جوانی، وفاداری و زیبایی می‌باشد. موجب بیداری یا تقویت عشق می‌گردد. غم، اندوه، اضطراب و تشویش خاطر را برطرف می‌کند. در خواب دیدن آکوامارین یعنی پیدا کردن دوستی جدید. قدرت بیان و هوش را افزایش می‌دهد. برای هنرمندان موسیقی و هنرپیشه‌ها مفید می‌باشد.تعهد و وفاداری را افزایش داده و در میان سنگ ها به سنگ عشق معروف است .

سنگ درمانی با آکوامارین

این سنگ برای درمان مشکلات تنفسی و ریه ها  مفید بوده و استفاده از آن تسکین سرفه های مزمن و خشک را در پی دارد. سنگ آکوامارین اگر بر روی گردن و به عنوان گردنبند استفاده شود می تواند بخشی از مشکلات گردن و گلو را درمان کند. برای درمان تب یونجه و سایر حساسیت های مزمن مؤثر است. علائم سرماخوردگی و برنشیت را تسکین میدهد. غدد هیپوفیز و تیروئید را هماهنگ میکند .هورمون رشد را تنظیم کرده و برای مشکلات دندان و لثه مفید است .مانع سقط جنین شده و برای زنان حامله جهت محافظت از مادر و نوزاد موثر است.

اگر هرشب به مدت 20 دقیقه روی پلک ها قرار گیرد به بینایی چشم و تسکین برخی مشکلات بینایی کمک میکند. بهتر است.

بیمار هنگام دریافت انرژی های شفابخش، در مکانی به دور از صداهای متفرقه قرار داشته باشد، چرا که ارتعاشات صوت بسیار قوی بوده و باعث بر هم زدن انرژی های آزاد شده می شود و از ورود این نوع انرژی ها به مدارات مغناطیسی بدن انسان جلوگیری می نماید.

انواع برش و اشکال آکوامارین

آکوامارین در دو برش تراش دار و کوژ یافت می شود. بریل ها به خصوص مناسب برش های مستطیلی یا مربعی هستند.گونه های صیقلی و درهم و برهم نیز همانند گونه های چشم گربه ای و ستاره ای برش های کوژ هستند.آکوامارین چشم گربه با کیفیت بالا، قیمت های بسیار بالایی دارند.

بهسازی سنگ آکوامارین

تقریباً همه آکوآمارینهای موجود در بازار، به منظور پر رنگتر شدن بهسازی شده اند اما باید دقت شود که گرمای بیش از حد به آنها نرسد چون ممکن است ناگهان بیرنگ شوند. به دلیل این حساسیت سنگ است که سوداگران جواهرات هرگز قادر نبوده اند آنرا بطور مصنوعی تولید کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما