اصول ست کردن استایل مردانه با ساعت مچی برای خوش تیپ ماندن

طلا و جواهر اقتصاد 100: در زمان ست کردن استایل مردانه با ساعت مچی مردانه ممکن است سؤال‌های مختلفی برای شما مطرح شود که در این قسمت به آن‌ها پاسخ داده‌ایم.

 اصول ست کردن استایل مردانه با ساعت مچی برای خوش تیپ ماندن

اصول ست کردن و دست کردن ساعت مچی

ساعت را روی مچ راست ببندیم یا چپ؟

بستگی دارد! از زمان ساخت اولین مدل‌های ساعت مچی، عموم مردم آن را روی دست غیرغالب خود می‌بستند و از آنجایی که بیشتر افراد جامعه راست دست هستند،‌ بستن ساعت روی مچ چپ رواج پیدا کرد.

اما در مجموع قانون کلی در این باره وجود ندارد و اگر شما چپ دست هستید می‌توانید ساعت را روی دست راست یا حتی همان دست غالب خود ببندید. پس از کجا مطمئن شویم بهترین روش استفاده از ساعت چیست؟

حقیقت این است که بستن ساعت روی دست غیرمسلط دلایل مختلفی دارد و یکی از آن‌ها این است که با این کار می‌توان با سرعت بالاتری از زمان اطلاع پیدا کرد. به‌علاوه از آنجایی که دست مسلط کارهای بیشتری انجام می‌دهد، بستن ساعت بر روی مچ آن می‌تواند احتمال آسیب‌دیدگی را افزایش دهد. پس با بستن ساعت روی مچ دستی که غالب نیست می‌توان از آن در برابر آسیب‌های گوناگون محافظت کرد.

بررسی وضعیت صفحه ساعت

یکی دیگر از سؤالات مطرح این است که صفحه ساعت باید رو به بیرون یا داخل باشد؟ در قدم اول باید بدانید افرادی مثل نظامی‎ها که باید ساعت خود را به صورت مکرر بررسی کنند عمدتاً ساعت را به سمت داخل می‌بندند؛ چرا که با این روش راحت‌تر می‌توان از زمان مطلع شد و در عین حال از آن در برابر آسیب محافظت کرد. در غیراینصورت و برای نمایش زیباتر استایل مردانه با ساعت بهتر است آن را به سمت بیرون ببندید.

روش شیک و مناسب بستن ساعت

برای حفظ زیبایی ظاهر خود باید ساعت را دقیقاً بالای استخوان مچ ببندید به طوری که در زمان پوشیدن لباس‌های آستین‌بلند قسمت کوچکی از آن از زیرآستین بیرون بیاید. در کنار این موضوع باید دقت کنید که بند را آنقدر شل نبندید که ساعت آزادانه حرکت کند و آنقدر هم سفت نبندید که منجر به ناراحتی و درد شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما