این سنگ زندگی متولدین دی ماه را تضمین می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: در روسیه، سنگ مالاکیت در طول تاریخ توسط تزارها به‌عنوان سنگ تزئینی مورداستفاده قرار می‌گرفته است. در سن‌پترزبورگ، کلیسای جامع سنت ایزاک می‌تواند با نماد خود این موضوع را تصدیق کند.

این سنگ زندگی متولدین دی ماه را تضمین می کند

خواص جادویی مالاکیت ، سنگ دی ماهی

مالاکیت، با رنگ سبز زیبا، در اهمیت آن به‌عنوان یک جواهر شکی باقی نمی‌گذارد. بااین‌حال حرکت، جریان و انرژی در خطوط، دایره‌ها و طرح‌های آن آرامش را به همراه می‌آورد.

رنگ سبز مالاکیت به‌عنوان رنگ درمانی استفاده می‌شود که یادآور زیبایی ذاتی گل‌ها، درختان و گیاهان است. مالاکیت یک سنگ محافظ است که انرژی منفی و آلاینده‌های موجود در جو و بدن را به خود جذب می‌کند. مالاکیت به‌عنوان یک سنگ امنیتی و محافظتی برای کودکان نیز کاربرد دارد. این سنگ سبزرنگ شما را از انواع اشعه‌ها محافظت می‌کند. آلودگی الکترومغناطیسی را پاک می‌کند و انرژی‌های زمین را التیام می‌بخشد. مالاکیت را نزدیک ماکروویو در آشپزخانه و تلویزیون نگه‌دارید. در محل کار مالاکیت در برابر سروصدا، نور شدید فلورسنت و اشعه‌های مضر ناشی از تجهیزات تکنولوژیکی، تماس‌های تلفنی از شما محافظت می‌کند. مالاکیت به‌عنوان سنگ سفر نیز استفاده می‌شود، محافظت در پرواز، کاهش جت لگ و مسافرتی آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرفی معدن کاران برای محافظت در برابر حوادث غیرقابل‌پیش‌بینی نیز از آن استفاده می‌کنند.

گردنبند سنگ مالاکیت، سنگ ماه تولد دی ماهی

مالاکیت همچنین خاصیت سم‌زدایی و آنتی‌اکسیدانی دارد. مالاکیت یک داروی مؤثر برای مشکلات زنان، به‌ویژه تنظیم‌کننده چرخه قاعدگی و گرفتگی عضلات و مناسب برای کاهش درد زایمان است، از طرفی ناهنجاری‌های جنسی را نیز درمان می‌کند. مالاکیت در کاهش فشارخون، بهبود شکستگی‌ها، تورم مفاصل، رشد، تومورها، پارگی عضلات و شکستگی استخوان‌ها کمک می‌کند. سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و کبد را برای آزادسازی سموم تحریک می‌کند. مالاکیت عرق سرد، مالاریا، لرزش و بیماری پارکینسون را تسکین می‌دهد و به آسم، مشکلات روده و دردهای روماتیسمی کمک می‌کند. مالاکیت، سنگ ادرارآور است و می‌تواند به درمان سنگ کلیه و صفرا کمک کند. این سنگ سبزرنگ بیماری آرتروز، به‌ویژه در ستون فقرات، مبارزه می‌کند و حافظه را تقویت می‌کند، به‌خصوص برای کسانی که از دست دادن حافظه کوتاه‌مدت دارند و نام افراد را بلافاصله پس از شنیدن فراموش می‌کنند. مالاکیت به چاکرای قلب اختصاص‌یافته است همچنین برای پاک‌سازی و فعال‌سازی سایر چاکراها نیز مفید است. مالاکیت به نبرد با افسردگی و اضطراب کمک می‌کند.

لازم به یادآوری است این سنگ ماه تولد دی دارای محتوای مس زیادی است بنابراین فقط از مالاکیت صیقلی استفاده کنید. از هیچ اکسیر مالاکیت استفاده نکنید. هیچ‌گونه مالاکیت را در دهان خود قرار ندهید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما