خرید نقره برای خریداران جذاب شد!

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره امروز با جذب خریداران به سمت خود، عقب‌نشینی دیرهنگام روز قبل از حوالی سطح 24 دلار یا بالاترین قیمت دو هفته‌ای را متوقف کرد.


خرید نقره برای خریداران جذاب شد!

 

به گزارش «اف‌ایکس استریت» نقره‌ (XAG/USD) در روز پنج‌شنبه، برای سومین روز متوالی، برخی از خریداران را به سمت خود جذب می‌کند و راه عقب‌نشینی دیرهنگام روز قبل از حوالی سطح 24 دلار یا بالاترین قیمت دو هفته‌ای را می‌بندد.

گفتنی است رشد روزانه‌ی فلز سفید در معاملات اولیه‌ی اروپا ادامه دارد و در حال حاضر در محدوده 24.25 تا 24.30 دلار قرار گرفته که افزایش تقریباً 1 درصدی در روز را به تصویر می‌کشد.

با توجه به جهش اخیر از سطح حمایتی چند ماهه‌ی صعودی، پذیرش بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (200-SMA) و رقم گرد 24.00 دلار به نفع معامله‌گران صعودی است. علاوه بر این، نوسانگرهای نمودار روزانه به تازگی کشش مثبتی را به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد مسیر کمترین مقاومت برای نقره XAG/USD به سمت صعود است.

برخی از خریدهای متعاقب فراتر از اوج نوسانی یک شبه، در حوالی منطقه 24.45 دلار، چشم‌انداز سازنده را مجدداً تأیید می‌کند و به گاوها اجازه می‌دهد تا مارک روانی 25.00 دلار را پس بگیرند. البته این حرکت می‌تواند در مسیری به سوی منطقه 25.45-25.50 دلار و منطقه‌ی 26.00 دلار یا بالاترین سطح از ماه می که در اوایل این ماه به آن رسید، به سمت مانع 25.25 دلاری امتداد یابد.

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که علامت 24.00 دلار اکنون از نزولی فوری محافظت می‌کند. هر کاهش بعدی احتمال بیشتری دارد که خریداران جدیدی را جذب کند و در نزدیکی SMA 200 روزه، در حدود منطقه 23.60 دلار، محدود باقی بماند. با این حال، شکست متقاعد‌کننده به پایین‌تر از سطح دوم، ممکن است باعث فروش فنی شود و نقره XAG/USD را به سمت پشتیبانی خط روند فوق‌الذکر بکشاند که در حال حاضر نزدیک به مرز 23.00 دلار است.

بدیهی است که مورد اخیر می‌تواند به عنوان یک نقطه‌ی محوری کلیدی عمل کند که اگر قاطعانه شکسته شود ممکن است سوگیری کوتاه‌مدت را به نفع معامله‌گران نزولی تغییر دهد. پس از آن نقره (XAG/USD) ممکن است روند نزولی را به سمت کف نوسانی ماهانه، در حدود اواسط 22.00 دلار تسریع بخشد و سپس به سطح حمایت متوسط 22.25 دلار و رقم گرد 22.00 دلار سقوط کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما