پیش بینی مرد طلایی از بازار طلا

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت ها تا پایان هفته نوسان خاصی نخواهد داشت و کاهش تقاضا در بازار در مواقعی ممکن است کاهش جزئی هم داشته باشیم.

پیش بینی مرد طلایی از بازار طلا

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت اونس جهانی در معاملات امروز بدون تغییر ۲۰۲۱ دلار می باشد در ایران نیز به دلیل تعطیلی روز گذشته قیمت ها هنوز دچار نوسان خاصی نشده است و امروز با کاهش جزئی داد و ستد می شود.

وی گفت:متاسفانه رکود و کاهش تقاضا در بازار وجود دارد و ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن دهه فاطمیه رونق هر چه زودتر به این صنعت باز گردد.

بذرافشان خاطر نشان ساخت با توجه ثبات قیمت ها مردم منتظر افزایش یا کاهش خاصی نباشند و می توانند خرید خود را در رابطه با مصنوعات طلا و سکه انجام دهند.

وی پیش بینی کرد قیمت ها تا پایان هفته نوسان خاصی نخواهد داشت و به دلیل روزهای پایانی آذرماه و تداوم رکود و کاهش تقاضا در بازار در مواقعی ممکن است کاهش جزئی هم داشته باشیم.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید بدون تغییر، قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر ،قیمت نیم سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش و قیمت ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش ،سکه های گرمی بانک مرکزی بدون تغییر و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با ۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه داد و ستد می شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما