با حال خوب به استقبال شب یلدا و زمستان بروید

طلا و جواهر اقتصاد 100: نیروی درمانی لاجورد برای متولدین ماه دی بی نظیر است.

با حال خوب به استقبال شب یلدا و زمستان بروید

لاجورد سنگ ستاره دی ماه

لاجورد سنگی است که از سنگ های دیگر ساخته شده است. لازوریت (Lazurite) ، سودالیت (Sodalite) ، کلسیت (Calcite) و پیریت (Pyrite) چند نمونه از سنگ هایی است که لاجورد را تشکیل می دهند! رنگ، ترکیب، و ظاهر، بسته به مقدار مختلف از مواد معدنی، متفاوت خواهد بود. لاجورد دارای رنگ آبی عمیق تیره با سفید می باشد. در واقع لاجورد با ترکیبی بسیار شبیه به سنگی طبیعی ساخته شده است، اما سنگ های تقلبی ای مثل سنگ جاسپر رنگ شده و سایر مواد با ترکیبات مس و پیریت به عنوان لاجورد طبیعی در بازار وجود دارد.

لاجورد طبیعی معمولا در تخته سنگ یا در سنگ آهک یافت می شود. در کوه های باستانی مرتفع افغانستان بهترین کیفیت از لاجورد را که از شش هزار سال قبل استخراج می شد، می توان یافت. داستان ها به ما می گوید که لاجورد مورد علاقه تمدن های باستانی بین النهرین تا مصر، ایران، یونان و رم بوده است. گفته شده است که لاجورد در اوایل هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح در شهر باستانی اور(Ur) بسیار رونق داشته است.

نیروی درمانی لاجورد برای متولدین ماه دی

لاجورد، جواهر مدیتیش و تفکر است و الهام بخش ما بسوی روح جاودانه می باشد؛ باشد که دریابیم که، عشق، جاودانگی و خداوند، هر سه یکی هستند. انواعی از این جواهر که دارای درخشش عمیق بوده و در رنگ آبی درخشان هستند، از همه مفیدتر می باشند. مقدار عمق رنگ – شیارها و خطوط طلائی، که نشان دهنده اصالت لپیس لازولی هستند، برق خاص و انرژی مثبت و استثنائی، به سنگ میدهند.

اگر لپیس لازولی را بروی بدن قرار دهند، دارای قدرت شفابخش، درمان کننده و تصفیه کننده زیادی می باشد. طیف های خنک کننده آبی تیره سنگ لاجورد، کمک زیادی برای رفع التهابات و تورم گلو می باشد. سنگ لاجورد به تعادل عملکرد تیروئید و هورمونها در رفع افسردگی کمک می کند. این سنگ با تقویت و بهره گیری از سیستم ایمنی بدن، کم شنوایی، مشکلات چشم، خالص سازی خون، تسکین بی خوابی و سرگیجه و همچنین کاهش فشار خون را برطرف می کند. لاجورد سنگ ماه تولد دی و بهمن است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما