خاصیت جادویی کهربا زندگی روحی و جسمی تان را بیمه می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: ماهیت توانمندی کهربا و سرزندگی آن به تعیین مرزها کمک می‌کند و ما را قادر می سازد تا بپذیریم که راحت نیازهای خود را تصدیق کنیم و در مسیر دلسوزی با دیگران قدرتمند ظاهر شویم.

خاصیت جادویی کهربا زندگی روحی و جسمی تان را بیمه می کند

مدیتیشن و یوگا با کهربا

 انرژی روشن ، شفاف کهربا به شما کمک می کند تا چشم انداز شاد داشته باشید و هنگامی که شما خواهان آن هستید که آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید می تواند بسیار موثر مورد استفاده قرار گیرد.

زمانی که فضا را برای تفکر و اندیشه پاک می کنید کهربا یک سنگ عالی برای استفاده می باشد، زیرا که تمام انرژی ها و ارتعاشات منفی را به خود جذب می کند. از کهربا به عنوان تمرکز در فکر کردن استفاده کنید تا شما را در زمین حفظ کند. کهربا یک ابزار شگفت انگیزی برای کشف مسائل سرنوشت خانوادگی ، تاثیرات منفی از گذشته و مربوط به زمان حال را کشف می کند.

کهربا به عنوان یک کریستال عشق، نمادی از زیبایی و یک طلسم برای جذب عشق پایدار است. در تفکر به عنوان مسیری برای تقویت ارتباط خود با حوزه های بالاتر به نور درون کریستال کهربا زل بزنید.

ماه تولد سنگ کهربا

کهربا با شکل زرد و طلایی اش یک سنگ تولد طبیعی برای کسانی که بین ۲۰ آپریل (فروردین) تا ۲۱ می (اردیبهشت) متولد شدند می‌باشد.

چاکراهای کهربا

به خاطر اینکه کهربا به چاکرای ساکرال مربوط می‌شود، اگر شما آرزو داشته باشید مسائل جنسی را درمان کنید سنگی مفید محسوب می شود. کهربا میل و اشتیاق را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند در درمان ضعف جنسی مردان و سرخوردگی جنسی کمک شایانی کند. کهربا کمک می‌کند تا با متعادل کردن چاکرای ساکرال و زدودن انسداد در جریان انرژی از طریق سیستم چاکرا هرگونه ترس را که با تمایلات جنسی مرتبط باشد را پاک کند. همراه با تاثیر آن بر چاکرای شبکه خورشیدی، کهربا بر تعادل کاملِ سیستم کمک خواهد کرد.

انرژی و درخشندگی ذاتی در کهربا می‌تواند به تحریک سیستم انرژی کند بپردازد و شادابی نشاط را برای کسانی که در هر جنبه ای از زندگی خود شکست عشقی خوردند را به ارمغان بیاورد.

زمانی که چاکرای شبکه خورشیدی را پاک می کنیم یک خدمت بزرگی به خودمان کرده ایم. به پشت دراز بکشید و یک تکه را بر روی شبکه خورشیدی خود قرار دهید. هنگام تمرین تنفس عمیق در شکم ، بالا و پایین رفتن آن را تماشا کنید سپس یک کهربای خالص را که از مرکز زمین بیرون می آید را تصور کنید که از طریق پاها و مفصل ران های خود حرکت کرده و سپس در مرکز بدنتان منتشر شده است. با عشق نفس بکشید ، حالت منفی و ترس را با تنفس از درون خود خارج کنید ، تصور کنید که قطره های کوچک از آب طلایی یا خاک در حال وارد شدن به مرکز بدنتان از طریق شبکه خورشیدی است. همین یک احساس شگفت انگیزی از آرامش و تجدید حیات را به شما می دهد. کهربا یک اثری مانند خانه تکانی را برای سیستم انرژی شما به همراه دارد و مزایای زیادی اعم از فیزیکی و روحی را به ارمغان می آورد. در صورت تمایل می توانید این تمرین را گسترش دهید تا تمامی چاکراهای بدن تان را پاک کنید. اگر مایل باشید این عمل می تواند در حالیکه ایستاده اید نیز انجام شود و باعث می شود یک روش ایده آل برای شروع روزتان به حساب آید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما