قدرت ماورائی این سنگ عشق تان را شیفته شما می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: خواص سنگ زمرد زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند.

قدرت ماورائی این سنگ عشق تان را شیفته شما می کند

خواص سنگ زمرد

 در ادامه این مطلب ما برای شما مهمترین خواص سنگ زمرد را بیان کرده ایم:

زمرد در گشایش قلب انسان به سوی عشق الهی کمک می کند.

سنگ زمرد باعث آموزش و تعلیم دادن اقدامات خود به دیگران از سر دلسوزی می شود.

این سنگ در شناخت خود به اندازه کافی کمک می کند.

سنگ زمرد ، سنگی مناسب برای چاکرا قلب است و برای بسیاری از جنبه های قلب بسیار مفید است. از التیام دادن به غم ها گرفته تا گشایش قلبتان، تا بتوانید به عشق الهی و یکتا نائل آیید.

سنگ زمرد یک سنگ عالی برای حمل کردن به شمار می آید اگر شما در حال گشایش قلبتان برای پذیرش عشق های بی قید و شرط هستید.

اگر شما در مسیری روحی و معنوی قرار گرفته اید و مایل هستید تا آن را در قلب خود نگه دارد درست همانطور که مسیر زندگی شما را بوجود آورد، سنگ زمرد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سنگ زمرد در از بین بردن بن بست ها در زندگی و مشکوک بودن درباره شایستگی های یک شخصی به شما کمک فراوانی می کند و باعث می شود شک شما از آن برطرف شود.

سنگ زمرد با آرامی به شما یادآوری می کند که شما چه کسی هستید و اینکه جهان بهترین ها را برای شما می خواهد.

سنگ زمرد به خودی خود سنگی برای آشکار سازی نیست بلکه یک نوع سنگی است که بیشتر برای قبول هدایایی است که به شما تقدیم می کند و باعث می شود ارزش جهان اطراف خود را بهتر احساس کنید.

قدرت درونی و پنهانی سنگ زمرد سبز

سنگ زمرد باستانی به الهه عشق یونان مرتبط است، خدای عشق و زیبایی، و گفته شده است که عاشقان را از بی وفایی محافظت می کند. اگر قلب وفادار بود جواهر در رنگ سبز زیبایی ظاهر می شد اما اگر قلب گمراه و سرگردان شد، به یک رنگ مرده و متفاوت تبدیل خواهد شد. به علاوه، اعتقاد بر این بوده که زمرد حافظه و هوش افراد را بالا می برد و افراد را قادر می سازد تا درباره گذشته، حال و آینده، به طور واضح فکر کنند. زمرد همچنین نقش اساسی را در مذهب بازی می کند. سبز، رنگ مقدس اسلام است و بیان می کند که متعلق به جهان عرب است که دارای پرچم سبز رنگی هستند که نشانه وحدت اسلام است. در کلیسای کاتولیک رنگ سبز نیز معنی به خصوص خود را می دهد، زیرا این سنگ همواره به طبیعی و ابتدایی ترین رنگ در مناجات نامه ها در نظر گرفته شده است. برخی می گویند که یک زمرد در شکل یک جام در تاج شیطان سقوط کرد. آن جام بعدا توسط مسیح در شام شباهنگاهی مورد استفاده قرار گرفت و Joseph of arimathea خون مسیح را که در حال ریختن بود و به صلیب بسته شده بود را در آن جام جمع کرد که باعث تشکیل این جام مقدس شد. از آنجایی که مدارکی از زمردها به اثبات رسیدن شواهدی نیز دال بر قدرت درمانی این سنگ نیز وجود دارد.

قدرت درونی و پنهانی سنگ زمرد سبز

برخی می گویند که زمردها بهبود پیدا می کنند اگر به سادگی از آنها استفاده شود‌. برخی دیگر می گویند که برای کمک کسب کردن از این سنگ باید برای چند لحظه به این سنگ نگاهی عمیق بیاندازید. در همه زبان ها، گزارش هایی از سنگ زمرد وجود دارد که به بینایی کمک می کند. سومری های قدیم گفته بودند که اگر یک زمردی به عنوان انگشتر بر روی انگشت کوچکِ دست چپ قرار گیرد، التهاب چشم را درمان می کند. در زمان بقراط، زمردها خرد می شدند و به یک پودر خوب و به عنوان به لوسیون چشم تبدیل می شدند‌.

قدرت درمانی زمرد به سیستم اسکلتی گوشت و پوست، سیستم قلبی عروض، غده های کلیوی، کلیه ها، کبد و سیستم روده مربوط می شود‌. این سنگ همچنین به عنوان تصفیه کننده ای در نظر گرفته شده است و از عفونت و بیماری ها جلوگیری می کند. اعتقاد بر این بوده است که یک مادری که از زمرد استفاده می کند فرزندش را از عوارض دوران بارداری درامان نگه می دارد.

پاراسلسوس پیشنهاد کرده است که زمرد با مخلوط افیون ترکیب شود که یک نوع تریاک است و می تواند به عنوان دارویی برای تب و بیماری های خاص مورد استفاده قرار بگیرد.

بیماری های زیادی وجود دارد که اعتقاد بر این بود که توسط زمرد ها درمان می شود. اختلالاتی که زمردها برای درمان آنها به کار می رود شامل بیماری قولنج، سوختگی، زخم معده، سردرد، تنش و اضطراب، آنفولانزا، بیماری صرع، فشارخون بالا، ناراحتی قلبی، نورولوژی، سرطان، اختلالات پوستی، اسهال خونی، سیفلیس، تب ها، حالت تهوع، استفراغ، سوهاضمه، آسم و کم خونی می باشد.

سنگ زمرد همچنین به عنوان پادزهری برای موارد مسمومیت به کار می رود. حتی امروزه، پودر ناچیزِ با کیفیت پایین زمرد در داروهای مردم در چین مورد استفاده قرار می گیرد.

برای ذهن و روح ارزش استفاده صحیح از زمردها دارای ویژگی مثبت زیادی است. گفته شده است که زمرد به رفع حالت منفی بودن پرداخته و آنرا به انرژی مثبتِ احساسی تبدیل می کند.

سنگ زمرد اهداف زندگی هر شخص را در رابطه با برنامه جهانی افزایش می دهد و به زندگی عاطفی و تحول آن کمک می کند.

زمرد ذهن را در شرایط عالی نگه می دارد و همچنین یک حافظه سالم را ارتقا می دهد. در دنیای امروزی، زمرد از این رو برای کسانی که در سخنرانی های عمومی شرکت می کند یک سنگ عالی محسوب می شود.

سنگ زمرد به آرام کردن و متعادل کردن شناخته می شود که قدرت ابداع، فصاحت و بازگرداندن ایمان و امید را افزایش می دهد و آنرا ترویج می کند. اعتقاد بر این است که زمرد مال و ثروت را به ارمغان می آورد و برای ایجاد مهربانی و همدردی مورد استفاده قرار می گیرد‌‌.

این سنگ ها همچنین بصیرت افراد را بهبود می بخشد، بدین وسیله ادراک افراد گسترش می یابد. زمردها حقیقت و حقگویی را به ارمغان آورده و نمادی از عشق محسوب می شود. زمانی هم در تاریخ وجود داشت که اعتقاد بر این بود زمردها قادر به کنترل احساسات و شهوات افراد بودند.

امروزه زمرد ها تعادلی بین عشق کامل و اعتماد کامل در حین حفظ پاکدامنی را نشان می دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما