رمانتیک ترین شب یلدا را امسال تجربه کنید + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: پلاک گردنبند انار طلا یک انتخاب عالی برای کادویی یلدا است. شب یلدا از مناسبت‌های تاریخی و باستانی تقویم ما ایرانیان بوده و هر سال خانواده‌های زیادی هستند که این شب را جشن می‌گیرند.

رمانتیک ترین شب یلدا را امسال تجربه کنید + عکس

گردنبند انار طلا و هدیه زیبای یلدایی

در شب یلدا یا شب چله، بلندترین شب سال جشن گرفته می‌شود. در این شب خانواده‌ها به دور آتش می‌نشینند و خوراکی‌هایی مغذی یا سرخ رنگ می‌خورند، فال حافظ می‌گیرند، شاهنامه‌خوانی می‌کنند و با آرزوهایی خوب برای یکدیگر، به استقبال ننه سرما و فصل زمستان می‌روند.

یکی از رسوم زیبایی که از شب‌های یلدا به‌جا مانده و این شب را خاطره‌انگیزتر می‌کند، هدیه دادن است. هدیه شب یلدا همه افراد را در هر سن و موقعیت، شاد می‌کند؛ اما به‌طور ویژه برای تازه عروس‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و هدیه شب یلدا برای عروس از رسوم قدیمی ایران محسوب می‌شود.

هیچ محدودیتی برای انتخاب زیورآلات مناسب شب یلدا وجود ندارد؛ بااین‌حال طرح‌هایی که به‌نوعی الهام گرفته از شب چله باشند، انتخاب‌های مناسب‌تری هستند. یکی از طراحی‌های مرسوم، انار است. زیورآلات با طرح انار و به‌طور خاص گردنبند انار طلا زیبایی خاص خود را دارند و همواره می‌توانند یادآور مناسبت شب یلدا باشند.

پلاک طلا زنانه با طرح انار

طراحی این گردن‌آویز، طراحی انار را دارد. در پلاک طلا زنانه انار کامل به چشم می‌خورد. این انار از طلای زرد ساخته شده و روی آن با جواهر تزئین شده است. بخش آویز آن که محل اتصال پلاک به زنجیر است، باعث کمی مایل قرار گرفتن انار شده و زیبایی آن را بیشتر به رخ می‌کشد.

جواهرات به‌کاررفته در پلاک گردنبند انار طلا طلا زرد زنانه

دو نوع جواهر در پلاک طلا زرد زنانه استفاده شده است. یکی از این جواهرات یاقوت سرخ بوده که با برش‌های کوچک و دایره‌ای شکل نمادی از دانه‌های انار خواهند بود. این قطعات یاقوت، روی بدنه اصلی پلاک قرار داده شده‌اند تا بیش‌ازپیش جذابیت طراحی انار برای پلاک را نشان دهند.

الماس جواهر دیگر به‌کاررفته در پلاک یاقوت سرخ زنانه است. الماس‌ها نیز برش دایره‌ای شکل یا همان تراش برلیان را دارند. الماس‌های برش برلیان در میان یاقوت‌ها قرار گرفته‌اند. استفاده از الماس در میان یاقوت‌های سرخ باعث هارمونی بیشتر طلای زرد با سرخی یاقوت می‌شود؛ همین‌طور جلوه کار را افزایش می‌دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما