طلایی ترین هدیه در طولانی ترین شب برای ایرانیان

طلا و جواهر اقتصاد 100: شب یلدا یکی از جشن‌های سنتی و مهم در ایران است که در ابتدای تاریخ زمستان، در شب ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) برگزار می‌شود.

طلایی ترین هدیه در طولانی ترین شب برای ایرانیان

این جشن به مناسبت نخستین روز زمستان و بلندترین شب سال، به نام شبانه روز (شبانه‌روز) نیز مشهور است. یلدا نماد بیداری خدایان ایرانی از خواب زمستانی می‌باشد و به عنوان شب طولانی و تاریک که نشانگر پیروزی نور بر تاریکی است. گاهی پیش می آید که در این شب به دلایل مختلف باید کادویی برای کسی که دوستش داریم تهیه کنیم. اگر دنبال ایده هایی جدید و جذاب هستی اینجا بهترین انتخاب‌ها قرار گرفته اند.

شمش هدیه شب یلدا

بهترین کادو شب یلدا برای آقایان و خانم‌ها

طلا همیشه جزء بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن بوده و هم آقایان و هم خانم ها از این هدیه خوشحال خواهند شد. اما شاید برای آقایان هر نوع طلایی جذاب نباشد. شمش طلا طرح یلدا ساخته شده از نیم گرم طلای خالص 24 عیار(995) با بسته بندی شیک به صورت هاردباکس و داخل پلکسی بهترین پیشنهاد برای کادوی شب یلدا ست. نقش برجسته ای که از میوه انار الهام گرفته شده و یک کادوی خاص، منحصربفرد، با اصالت ایرانی و با قیمت مناسب می باشد.

شمش هدیه شب یلدا

کادو شب یلدا برای عروس چی بخریم؟

مراسم شب چله ای عروس نوعی خوشامدگویی به خانواده عروس برای حضور در خانواده داماد بوده است. خرید کادو برای شب یلدا عروس جهت ابراز علاقه خانواده داماد به نوعروس تهیه می شده است. علاوه بر این، دورهمی‌های شب یلدا، بهانه‌ای برای شناخت بیشتر هر دو خانواده نسبت به هم بوده است. 

دومین پیشنهاد ما برای کادوی عروس در شب یلدا شمش‌ طلا مدل کارت طلایی ست. حتی اگر دنبال یک خرید مقرون به صرفه هم هستید، این شمش‌ها بهترین گزینه هستند، چون از وزنهای بسیار پایین به بالا تولید شدن و با هر بودجه ای می توانید یکی از آنها را بخرید. شمش‌های طلای کارت طلایی خانه سکه ایران از 100 سوت تا 100 گرم هستند و به راحتی میتوانید از زیر 1 میلیون تومان به بالا شمش طلای مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته می توانید همراه آن جعبه کادویی هم سفارش بدهید تا کادوی عروس تان جذاب تر هم بشود.

پیشنهادات جذاب و خاص جهت خرید کادو برای شب یلدا

به عنوان سومین پیشنهاد برای کادو شب یلدا، شمش‌های نقش برجسته با مضامین فرهنگ ایران زمین از جنس طلای 24 عیار، که بسیار خاص و کم نظیر هستند رو به شما پیشنهاد میکنیم. این شمش ها دارای بسته بندی زیبا و خاص هستند و از نیم گرم تا یک گرم وزن طلای آنهاست. بسته به علاقه شخص مورد نظرتان می توانید یکی از طرح ها را انتخاب نمایید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما